eddie the elephant

Har du baby eller små barn? 
 Lamaze.no lager trygge, fargerike og stimulerende leker til barna helt fra nyfødt alderen. Over 40 internasjonale priser har Lamaze fått for sine flotte leker. Og jeg som forelder trenger heller ikke være redd for å gi barnet mitt disse lekene. Materialer og ferdig produkt er grundig testet før varene sendes i butikken.

Em fikk denne flotte elefanten her om dagen. Her kan du lese mer om denne flotte elefanten.
Er den ikke søt?

 via

Forskeren Dorothy G. Singer er forsker og har ver med på å forske på barns tidlige utvikling. Hun har vert med på å forme disse leketøyene slik at barnet får akkurat de impulsene og utfordringer han eller hun trenger.
Sjekk ut Lamaze.no for mer info om disse flotte fargerike og stimulerende lekene.






Kommentarer

TreTette sa…
Vi digger Lamaze! :)
idamoren sa…
Sånn vil meg ha ! ;)
Spirea sa…
Herlig! Mange fine leker derfra :)
Og du? slenger en klem din vei - med ønske om en fin helg. Tenker på deg innimellom og håper du har det bra..? klem klem
Hei Veronika !
Jeg har mottatt betaling til sommerkos på haugalandet og du er hjertelig velkommen
Mvh Karianne Vikse
Fabelaktig sa…
Må bare takke deg for fine spor, som du har lagt igjen hos meg. Jeg har dessverre ikke hatt tid til å besøke deg, den tida vet du - strekker ikke til.

Happy søndag!
-Maiaklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen