Giveaway sponset av Mikkeline

Som jeg fortalte her om dagen så har jeg en overraskelse til dere. Jeg har fått noen flotte gaver fra Mikkeline til å gi bort til en nei, to heldige vinnere. En flott Blafre Traktor Matboks og noen søte leketøys-kaker fra Sebra.





Slik kan du ta lodd:

1.Lodd - Legg igjen kommentar på hva du ønsker deg om du vinner.

4.Lodd - "Lik" Mikkeline, barneklær og sånn på Facebook.

5.Lodd -  Link giveaway på egen blogg eller FB, legg igjen link i kommentar. Bruk bilde over.


Totalt kan du ta 10 lodder. Skriv i kommentarfeltet hvilke lodd du tar.

Trenger ikke ha blogg for å delta - husk å legge igjen mail-adresse.

Trekning 30.Juni

Om du vil legge deg til som følger av bloggen min synes jeg det bare er kjempe koselig!
Tusen takk!

Lykke til!!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Så utrulig skjønne premier,eg er med eg og tar 5 lodd:)
Ønske deg ein fine onsdag:))
Klem fra Lillian.
Lenes blogg sa…
Tar 10 lodd jeg :)
Hvis jeg vinner ønsker jeg med den tøffe traktor mat boksen siden jeg har en sønn på 5 år.


http://lenejansen.blogspot.no/ linket til giveawayen din i sidemenyen til venstre.
Hei søte vennen :)

Så utrolig fine premier :) Kjempefine :)

Jeg blir veldig gjerne med og tar 10 lodd :)

Ha en fin dag, vennen, og kos deg :)
Klem og kos til deg :)
Wenche sa…
Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende dag. 10 lodd til meg.
Kaja sa…
Hei, så flotte premier! Jeg ønsker meg matboksen, og linker til deg fra min blogg: www.kajaslilleverden.blogspot.com. 6 lodd til meg, altså :-)
Hilsen Kaja
Ida Lind sa…
Jeg tar med meg ti lodd, og ønsker meg kakene :)
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com
Blir gjerne med og tar 10 lodd :)
Liket,delt og likt på FB :)

Hadde vært super gøy med traktor matboksen, hadde vært fin å gikk til lillebroren til samboeren min som snart blir 8år og ELSKER traktorer :)

Krysser fingrer <3

charlotte_kolnes@hotmail.com
Anonym sa…
Heisann!
Jeg slår til med hele 5 lodd!
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com
Anonym sa…
Jeg satser ett lodd på traktorboksen.

tomabjer@online.no
10 lodd på meg :D
Likt og delt :)

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=873420351


tomkgreen@hotmail.com
1 lite lodd til meg:) Om jeg er så heldig å vinne vil jeg ha matboksen!:D Den var kul!
Anonym sa…
1 lodd og håper på den fine matboksen

marlbak@online.no
Anonym sa…
Ønsker meg veldig gjerne matboksen, men de er også nydelige, de lagede kakefigurene!
Liker FB, og har delt til egen FB via f-knapp på denne siden, men å kopiere linken, vet ikke helt hvordan jeg skulle få det til...
Håper på 10 lodd...

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
Anonym sa…
Jeg tar ett lodd, og håper på at jeg vinner matboksen.
Anonym sa…
Jeg blir gjerne med, 1 lodd.
Matboksen var veldig fin, og hadde sikkert blitt en suksess hos både noen jenter og gutter jeg kjenner.

mf.i@hotmail.com
Anonym sa…
Prøver lykken med 5 lodd

martine@readentertainment.no
Anonym sa…
Flotte premier! :)
Tar med meg 10 lodd :D
Har ikke blogg, så delte på facebook:
https://www.facebook.com/?sk=welcome#!/profile.php?id=100003924829065&viewas=100000686899395&returnto=profile&sk=wall
Ønsker deg en flott kveld videre!
-Helene-
riola@live.no
Os så fine premier :) Håper at jeg er så heldig å vinne matboksen :)
Trekker et lykkelodd!
Geroannie sa…
5 lodd :)
Matboksen :)
sorgenfri2#hotmail.com
Vil gjerne være med og tar 1 lodd. Matboksen hadde vært fin å gi bort til barnebarnet. Krysser fingrene.

Ha en fin kveld.
Spacegirl sa…
Jag är gärna med :-)
Jag tar 6 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/30-juni-giveaway.html

Har jag turen att vinna vill jag ha kakorna :-)

Spacegirl_@spray.se
Anonym sa…
jeg er med, 5 lodd, ønsker matboks

uglylizz78@gmail.com
madebyjulia sa…
Ønsker meg veldig de lekekakene:)

Liker på Fb, så da blir de 5 lodd på meg.
Anonym sa…
Jeg tar gjerne ett lodd, og håper at jeg vinner matboksen.

snefrid1@msn.com
Jeg vil veldig gjerne delta! :)
Om jeg er så heldig å vinner, så kan du få lov til å overraske meg med premien! ;)

Jeg deltar med 10lodd! Jeg har linket konkurransen i sidemenyen på bloggen min!


Hilsen Lotte og Eline! :)
lotteolsenphotography@gmail.com
TreTette sa…
Tar foreløpig et lodd, og ønsker meg uten tvil traktoren ;o)
Byfrua sa…
Hei, så flotte premier.
I og med at guttene mine er over baby stadiet, så ønsker jeg meg traktor matboks:).
Trekker 6 flotte lodd - kommentar og linker på blogg.
Klem Veronica
Pink lady sa…
Hei!

Takk for hilsen på bloggen min! Nydelig farge på peonene som du viste i det siste innlegget!

Jeg tar 5 lodd! Alt sammen kan være fine gaver til mine små venner:)

Klem
LikeBree sa…
Dejlig Give Away :-)
5 lodder til mig, tak :-)
http://likebree.kaashalvorsen.dk/
Digger den matboksen :)

Prøver lykken med 1 lodd

Klem Birgit
Minna sa…
Hej!

Jag är gärna med och tar 1 lott. Önskar matbox :D

Trevlig sommar!

minnapo1@gmail.com
Marius sa…
Jeg ønsker meg matboks:)

10 lodd

marius
grotan@hotmail.com
Merete K. sa…
Hei :-)

♥♥♥ Takk for titten i den fine bloggen. Vil gjerne være med og takker ja til 10 stk lodd.
Om lykken kommer denne vei, hadde matboksen vært super å vinne.
Ha en flott dag! ♥♥♥

Mvh Merete
m-korsg@online.no
Krysser fingrene med 10 lykkelodd. Ønsker matboksen om jeg vinner.
http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-i-vinduskarmen.html

Klem
Jag tar 10 lotter.

Gillar på facebook (jag heter Annika Nilsson Pettersson där)

Länkar i min blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/netpoint-girl.html#comment

Önskar gärna vinna väskan med traktor.

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
Mary-Ann sa…
Hei:) Blir med å tar full pott 10 lodd. kommentar+ liker facebook siden + linka giveaway på facebook :)) Ønsker traktor matboksen til gutten min :)
Stina H. sa…
Tar 6 lykkelodd, har linket på bloggen og kommentar :-)

Ha en fantastisk dag!

Mvh Stina H
stina_rule@live.no
lapappilon sa…
wow!
...please enter my name....
10 lotter
facebook : sabo eva
I like: Blafre Traktor Matboks
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia
Anonym sa…
Jeg er med :D
deltar med 5 lodd :)
ønsker meg den kjempekule matboksen!! :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no
Kjempekul matboks.
Passer perfekt til lillegutt på snart to som begynner i barnehagen til høsten :-)
Satser 5 lodd på den ;-)
Ha en fortsatt fin uke :-)
-Susanne-
Linda sa…
Så herlig give away! Jeg vil gjerne delta med de 5 første loddene, takk :) Dersom jeg skulle være så heldig å vinne, ønsker jeg meg lekekakene til den lille jenta mi :) Jeg følger deg fra før!

Ønsker deg en god natt!
Jeg blir med:)
Vinner jeg så ønsker jeg meg matboksen, elsker Blafre sine produkt:)
Jeg er ikke på facebook, men linker fra bloggen min og trekker 6 lodd.

Fin kveld,
klem
Anonym sa…
Hei.
Jeg ønsker med matboksen om jeg vinner! Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com
idamoren sa…
Heya! :-)

Tar 6 lodd jeg, og håper på å vinne de søte kakene... ;-)
Ha en flott dag, skjønningen :)

Klem

http://idamoren.wordpress.com/2012/06/17/giveaway-hos-ivinduskarmen/
Lene RH sa…
Liker og har delt på facebook.
https://www.facebook.com/lene.ridola

ønsker matboksen :-)
hyggeligkaos sa…
5 lodd på meg, liker på fb.
Ønsker meg matboksen!
Jeg tar gjerne 6 lodd:) Har lyst på en dukkestue med kjøkken til lillefrøkna så satser på å vinne de søte kakene:D
Chatrine sa…
Heisann! Jeg vil gjerne være med på denne flotte give awyaen med 10 lodd:) Har linket den her: http://chjcreations.blogspot.no/p/flotte-give-aways.html
Anonym sa…
6 lodd på meg!
Søte ting, tenker at Frøkna her også hadde syntes det.

Fiin dag til deg!
Vimså sa…
Flotte premier du gir bort - litt vanskelig å velge men jeg tror jeg ville valgt Blafrekofferten..
Tar 6 lodd - har linket på bloggen min.
Ønsker deg en flott dag.
Klem Mari Johanne
LillaPanter sa…
Flott premie!
Jeg tar 6 lodd og ønsker meg matboksen om jeg skulle være så heldig å vinne. Har lagt link til deg i sidebaren på bloggen min:http://lillapantershverdachsliv.blogspot.no/

Ha en fin dag! :)
inga sa…
Also I would like sign up for these super candy.
I like box:)
hugs
Gerda
Signe Helene sa…
Hei hei :)
Syns matboksen er kjempestilig å vil gjerne være med i trekningen! :)
Jeg liker på facebook og tar 5 lodd.

(signe@epost.no)
Anonym sa…
I hastverkens hete, får jeg trekke med meg ett lodd :) Flotte premier, la spesielt min elsk på matboksen <3 mvh tone, tonelove_89@hotmail.com
Anonym sa…
Hei Veronika! Jeg delte og registrerte konkurransen din her http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus - dette vil gi deg flere lesere, forhåpentligvis følgere og mange flere deltakere :D
Mvh Tone. tonelove_89@hotmail.com
Heisann, da tar jeg hele 10 lodd :-D
Skulle jeg vinne ønsker jeg helst blafre matboks til gutten min, men har ei lita jente også og hun hadde nok ikke sagt nei til noen lekekaker ;)

Klem Karianne
Linda sa…
Hei!
Supersøt matboks! Elsker Blafreproduktene, og har ei jente på to som "går av skaftet" hver gang hun ser en traktor!Så matboksen hadde gått rett hjem hos henne!:) Tar 5 lodd! Liker på FB!

(lindaaldine@gmail.com)

LindaPinda
Kjersti1982 sa…
Liker på FB og delt på FB, og trekker 10 lodd :)
Gutten min hadde elsket matboksen :)
kjerstiogkim@hotmail.com
Silje sa…
1 lodd :-)
Ville valgt matboksen.
Unknown sa…
Søte premier, jeg velger leketøyskaker.
10 lodd
Marie Tvedt sa…
Hei hei :)

Kjempekjekt å følge med på bloggen din!!

Digger traktormatboksen villt så ønsker meg den te poden ;)

Ønsker deg ei fortsatt knall helg.

Klem fra Marie.
Tonje sa…
Jeg vil prøve lykken med 1 lodd :)
Ønsker meg blafreboksen!
Klem fra Tonje
Anonym sa…
Min lille gutt synes TRAKTOR er det mest fantastiske i verden.
Tar ett lodd og ønsker Blafre Traktor Matboks :-)

mvh kathrineantonie@hotmail.com
BMB sa…
Jeg vil gjerne delta, og ønsker meg Blafre Traktor Matboks.

Trekker 5 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
Hei

Jeg trekker 5 lodd 4 for å like fb siden og 1 for å fortelle at om jeg skulle være den heldige ønsker jeg meg den flotte Blafre Traktor Matboksen
Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)
Unknown sa…
Ønsker meg matboks! :D
Trekker 1 lodd og håper på lykken.. :)
Anonym sa…
Blafre matboks, ja takk :-)
Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)
Margrethe sa…
Hei, jeg er med og tar fem lodd :) margrethekarijord@gmail.com
Merete K. sa…
Hei :-)

Flott giveaway, vil gjerne få være med.
Takker ja til 10 stk lodd, om lykken kommer min vei vil nok lille Odin blitt hoppende glad over å få en ny knallfin matboks med traktor. Da traktorer er favoritten hans :-)

Ha en riktig GOD SOMMER!

Klem fra Odin og bestemor

Merete
m-korsg@online.no
Silje sa…
En slik koffert hadde nok gitt suksee ved barnehagestart! Vi ønsker oss veldig den, og tar 10 lodd:)
Anonym sa…
Hei:-)
Spennende giveaway, så jeg får hive meg på denne:-) S hadde likt blafre matboksen:-) Tar 10 lodd jeg vennen:-)

Klem fra Jannicke

(du vet hvor du finner meg om jeg skulle være den heldige vinner:-):-)
Eg tek 1 lodd sånn på tampen:) Ynskjer å vinne matboksen:)
Anonym sa…
Har likt på facebook så har tilsammen 5 lodd til matboksen!

Hilsen Wendy
wendyydnewL@hotmail.no
hejsa80 sa…
Jeg vil gjerne være med med 5 lodd og ønsker å vinne matboksen :)

Mvh
Hege
hege_boe@hotmail.com
Siw sa…
Hei, viss jeg vinner så vil jeg gjerne ha traktor-matboksen!

1 lodd

sih-lu@online.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen