Klar for baking

Nå er vi klar for baking. Et kjøkkenforkle fant veien i posten til meg da jeg vant gjennom bloggen Hverdagen med og uten autisme - Tusen takk Anine!
Min kjære kledde seg opp som modell rett før han skulle avgårde på jobben i går. "Du tar ikke med hodet mitt" fikk jeg klar beskjed om.......hehe.. Ikke gadd han å knyte det heller... Jaja..
Forklet var sponset av Fru Rosas Landhandel og er av merket Green Gate.
Har du forkle som du bruker når du lager mat??


Ha en flott mandag! 

Klem
Veronika

Kommentarer

Flisan sa…
Nei bruker ikke forkle men dette var jo veldig fint så må kanskje revurdere? :-)
Flott blogg - jeg har lagt meg til som følger og titter innom senere :-)
Klem
Jatte sa…
Superfint forkle!
Jeg har kun ett juleforkle som jeg bruker når jeg baker til jul, da kommer jeg litt i stemning *ler* men skulle nok vært flinkere til og bruke forkle til hverdags, er en del singletter som har blitt ødelagt av fettsprut fra pannen :(

Ha en fin ny uke,
Klem Jatte♥
Søtt forkle hihi! Jeg har et rosa med volanger. Skikkelig feminint. Fin mandag! Klemmer
Bustenellik sa…
Så flott forklede :-)
Jeg har et som jeg bruker når jeg lager mat, et som mamma sydde til meg før vi begynte med heimkunnskap i... 7.? 9.? BRuker det ikke hver gang, men når det er litt ekstra klin, baking og slikt, så er det på :-)
Anonym sa…
Hihi så søtt forkle,eg bruker aldri forkle men har jo noken liggande:)
Ønske deg ein flott dag:)
Klem fra Lillian!
Hei søte vennen :)

For et fint forkle du har vunnet :) Og så sporty mann du har som stiller opp som modell :)

Jeg er altfor lite flink til å bruke forkle da jeg baker og lager mat. Men med et så lekkert forkle så hadde det nok vært litt artigere å bruke det :)

Håper formen din er bedre, er ikke noe godt å være tett og forkjølet.

Ha en fin dag, vennen :)
Klem og kos Lisa:)
Joy sa…
Så sött förkläde - var riktigt somrigt och fint!

Hos oss har vi varsitt förkläde från GANT i dongeristoff.

Ha en mysig kväll! Stor kram Joy
Fabelaktig sa…
Så fint forkle :)

Det er ikke alltid mannfolkene forstår behovet, hihi!
Fin mandag og ukesstart til deg, kjære!
Jeg er egentlig stuptrøtt etter en knallhard start på uken, det er ikke bare bare å være ny på jobb, men det er gøy. Ekstra stas er det å komme hjem til en bukett med roser fra mannen *smelt*

klemklem
Så fiiiin mannen var i det rosa forkledet - hi, hi :-) Jeg bruker alltid forkle når jeg lager middag, kjedelig å få flekker på rent tøy. Nå kan du ihverfall lage mat med stilig antrekk.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen