Kardemommeby

Kasparas Regnbue.....smak på det ordet før du eventuelt klikker deg inn på siden hennes. Høres ut som et eventyr. Og jammen meg er det ikke et eventyr der inne også. En blogg full av regnbuens farger, en blogg full av lopper - nydelige lopper og ikke minst mange flotte hjemmesydde produkter som putetrekk, forkler, grytelapper, nett til loppene dine om du går på marked, lappetepper og mye, mye mere!! Jeg har lenge siklet på de flotte putetrekkene hun lager, og NÅ har 2 Kaspara-produkter funnet veien hit i posten.
LIKER-LIKER-LIKER!!  Tusen takk for flott service!!

Min lille datter er helt i hundre og leker hver dag med putene. Peker på røverne i Kardemommeby menst mamma synger med rusten stemme. Hun gynger med i takt og nynner litt innimellom.

Om du har lyst på noe lignende er det bare å ta turen innom Kasparas lille nettbutikken her.

Ha en fin dag!!

"Jeg lister meg så stilt på tå.."

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Ååå så herlige puter,alt med Kardemommeby på er jo så fint,har noko her og når eg tenker meg om:)takk for tips om nettbutikken hennes!
Ønsker deg ein flott dag;)
Klem fra Lillian
Kaspara sa…
Heisan Veronika
Åj, tusen tusen takk for de søteste ord! Jeg er så glad for at putene falt i smak både hos deg og datteren din!
Super dag til deg og tusen takk for linken til den lille nettbutikken min også.
Klem fra Kaspara
Anonym sa…
Stilige puter!

Skal jammen ta en titt :)
Supersøte puter!

Minstemann har nok blitt litt for stor for sånne puter, men jeg kan jo titte litt og drømme uansett.... :)

Ha en knall dag! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen