Torgdagen

Jeg er litt treg med innleggene mine.......men har vert andre ting som har opptatt tiden min....derfor bare slike små innlegg fra meg i det siste.... Men vi var på torgdagen her i Bergen for en ukes tid siden og jeg deler gjerne noen bilder med dere.

Deilige moreller koster - men var verdt hver en krone.

Et godt utvalg til den som vil ha noe fra havet.


En staselig herremann som rensket reken sin i full konsentrasjon. 


Det myldret med folk på bryggekanten i fine være i Bergen.

En lekker liten interiør butikk inni et smau på Bryggen. 
Butikken heter Blonder & Stas.



 Mine to øyenstener!
Em kunne ikke se på mamma da hun var litt opptatt 
med å bite på en reim fra vogna. Nam..nam!!

 Skyene seig sakte innover Bergen by på ettermiddagen, 
men da vi kom hjem så skein sola som den hadde gjort hele dagen der vi bor.
Champagne & Caviar?? 
Er noen kaviar sorter å velge mellom - God fornøyelse!


Jeg gikk glipp av bondens marked på bryggen - kom litt for seint. 
Kan si det slik at på fine dager er det ikke moro å spise ute.......ting tar T I D......
Har du opplevd torgdagen i Bergen noen gang??

Ha en super tirsdag!! 

Klem
Veronika

Kommentarer

TreTette sa…
Gjett om ei som fikk lyst på moreller nå...! :)
Bustenellik sa…
Så ut som en flott dag :-) Aldri opplevd torgdagen, men Bergen har jeg selvsagt besøkt. Sist i 2008, så det er vel snart på tide igjen :-)
Ha en fin kveld!
Klem
Anonym sa…
Å så gode morellene såg ut:)me var ein gang i Bergen på fisketorget og det gløyme eg aldri for plutselig deiste det ned ein tung parasoll rett foran oss,hadde vi vært to steg lengre framme så hadde vi blitt truffet,huff de beklagde ikkje seg eingang,men ellers så har eg hatt fine opplevelser i Bergen,hihi:)

Klem klem
Har aldri opplevd torgdagen, men blir gjerne med hvis det passer sånn en eller annen gang! :)

Masse klemmer!!
Jeg har dessverre ikke opplevd torgdagen i Bergen, men ut fra bildene dine så ser det virkelig ut som jeg har gått glipp av noe - herlige bilder:)
Og nå kom jeg på at jeg har en pose moreller i kjøleskapet som jeg jammen skal spise litt av selv om det er aldri så mye kvelden - moreller er noe av det beste jeg får:)

Fin kveld til deg,
og god torsdag.
Klem:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen