Mikkeline, barneklær og sånn



Mikkeline er en barne butikk som holder til på Ågotnes utenfor Bergen i det nye helsehuset, vegg i vegg med det nye Apotek 1. De selger klær, interiør og leker til både prinser og prinsesser fra 0-10 år.
Hoved-fokuset deres er hverdagslige klær som er behagelige å ha på i barnehage og skole, men de selger også flotte fest-antrekk til barn om det er det du er på jakt etter. 
Akkurat nå er det 40 % salg på alle ull-klær i butikken. Løp & kjøp!!


Mange flotte luer både til gutt og jente har kommet inn nå.


De fører merker som Drappa dot, fixoni, hummel, kivat, lego wear, safa, sterntaler, småfolk, sebra, blafre, janus, melton, world of kids, By-valland, ludo og ziestha. Så her er noe for enhver smak.

(Logo og bilder er lånt fra Mikkeline på Facebook)

Ta turen innom butikken!

Du blir ALLTID møtt med et smil og fantastisk service!


Jeg har vert så heldig at jeg har blitt sponset med noen gaver som jeg skal gi bort til noen av mine lesere. Følg med seinere i uken.




Ha en fin dag!

Klem
Veronika



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hei søte deg,
er bare innom for å si at du vant inne hos meg :)

klemklem
Ser ut som de har mye fint :) Ha en finfin tirsdagskveld! Klemmer
Spirea sa…
Vet du hva, du er bare så utrolig god til å oppmuntre du! jeg blir så gla for alt det gode og reflekterte du skriver hos meg - du gir meg virkelig mye. Takk for at du skrev akkurat det du gjorde i dag... :) Jeg vil bare så gjerne at du skal forstå HVOR mye det/du betyr,..du må bare tro det :) Så skjønn du er!! Og så herlig at du tipser om fint barnetøy...det var nå jeg skulle vært i Bergen ;) forresten fine shortser "der under" :) og du- ha en fin tirsdagskveld videre.mange, mange gode klemmer fra meg!!
Fragmenter sa…
Så ut til å være mye fint der. Blafre<3 Spennende med GiveAway, jeg følger med:)
Klem, Elin
Anonym sa…
Tenkte meg inn der en dag, men har rett og slett ikkje hatt tid :-) Hørt det er veldig mye fint der! Fin bloggen din er fineste Veronika <3

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen