100,-

Lopper meg her og lopper meg der... Ja, jeg kom meg på loppemarked forrige lørdag og jeg fikk da med meg litt hjem da også. Burde stått advarsel når man logger seg inn på bloggere som har mye flotte lopper i hjemmet sitt om at dette er smittsomt. Hehe... Men jeg smiler jeg! Begynner like loppemarkeder og fant ut min kjære liker det også. Man lærer stadig noe nytt om hverandre! Og loppefangsten ble: En god varm ull jakke til Em, en vase som er svart enn så lenge tror jeg. En retro rød/orange skål med stett, 2 små bladformede skåler og noen spisebrikker med julemotiv. "Føre var enn etter snar" er noe som heter.... hehe.


I tillegg fant jeg dette retro speilet, litt slitt i rammen men ellers i flott stand. Har lyst å male rammen - hva tror du blir bra? Spray-male i en lys pastell grønn eller lakke i samme farge som det er i dag?


Kom gjerne med ideèr til hva og hvordan jeg kan freshe opp speilet.

Har du mye lopper?? 
- slike som ikke klør..

Igjen Tusen Takk for alle hyggelige kommentarer og hilsner! 
Veldig moro at dere følger med meg!

Ha en finfin fredag!!!

"....det er tid for fredags kos - ingen Kim`s ingen kos.."

Klem
Veronika


Kommentarer

Anonym sa…
Knallgøy med lopper og så lenge de ikkje klør så:)så masse skatter ein kan finne til ein billige penge:)Har et lignandes speil men har ikkje gjort noko med det enda,synes det var fint som det var enn så lenge.
Fin helg til deg!
Klem
Moro med loppefangst:) - har et speil som skal males her, men ting tar tid.....god helg !!
Jeg tror det kan bli kult i en pastellfarge ja :) Ha en herlig helg! Klemmer
Unknown sa…
Så flotte ting du har kjøpt deg, kjekt med loppemarked.
Kjekt at du vil være med på give awayen min.
God helg til deg

Klem Agnes
Fabelaktig sa…
Lopper er gøy, tiden har dessverre ikke strukket til i år, så i år er det nadafangst...

Mye fint du har fått tak i :)

Fin lørdagskveld,
her skal hvitvin og jordbær nytes etter en bedre middag.

Stor klem & mange fine tanker.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen