smokey

 2.desember - 22 dager til julaften

I dag er det Maybelline New York Norge som er sponsor.
 En heldig vinner får et sett med Master Smoky Shadow pencil navy og grey
+ the Colossal Volum Express Mascara + Master shape brow pencil (soft brown)
og en liten prøve av den nye Dream Smooth primer som
danner et flott grunnlag for en flott make up!



Har du kontroll på sminkepungen til jul?

Jeg selv er veldig fornøyd med Maybelline New York 
sine produkter så det er bare å løpe å kjøpe! 

Legg igjen en kommentar for å delta, 
husk mailadresse om du ikke har blogg!

Julekalenderen stenger 27.desember 
og vinnere blir annonsert.

Ha en finfin dag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Sminkepungen bør helt klart revideres til jul,
jeg er med:)
Sminke er forbruksvare, så jeg blir med! :)
Anonym sa…
Sminke trenger me allti:)eg er med:)
Ein fine adventsøndag til deg!
Klem fra Lillian
Spirea sa…
Jippi, dette er jeg med på (sminkeberte som jeg er... ;))
Så herlig kalender du har!! :) klem klem og god søndag!
Janita sa…
Jeg er med, god søndag til deg :-)
Litt nytt blir det i sminkepungen frem mot jul, og kanskje denne gaven havner i min pung :)))

Har ikke prøvd dette merket før, så kanskje det er på tide :)

Fin adventsøndag til deg
Klem Heidi
Nennes sa…
Carpe diem!

Klem :)
♥ Helen sa…
Så flott give away, blir jeg selvfølgelig gjerne med på.
Tonje sa…
Jeg vil gjerne prøve lykken :)
Klem fra Tonje
emberrk sa…
Jeg vil også gjerne prøve lykken :-)
Liza sa…
Yay sminke:)
God advent
Klem
Liza
Anonym sa…
Jeg er med!
Hilsen Tone Pettersen
Lenes blogg sa…
Ny sminke har jeg alltid brukt for :)
Signe Helene sa…
Sminke står på ønskelisten! Jeg er med :)

(signe4@hotmail.com)
Byfrua sa…
Da må jeg jo prøve lykken her også:))
Ha en flott kveld.

Klem Veronica
AC IN A BOX sa…
Prøver lykken,
kunne så absolutt trenge litt påfyll i sminkepungen.

Fin ny uke til deg!
- AC
Jeg er med... trenger absolutt litt fornying i sminkepungen:):)
Eva sa…
Trenger absolutt dette, eg er med.
Yes - jeg trenger sminke:-) Jeg er med.
Så kjekt med julekalender hos deg!

Ha en fin søndagskveld.

Klem fra Hjørdis
Så gøy :)
Denne blirjeg gjerne med på :)
Laura sa…
Oi oi :) dette må jeg selvfølgelig bli med på! Så gøy :)
Jeg er med :D

Klem Karianne
Anonym sa…
jeg er med:-)

bluebell.blue@hotmail.com
idamoren sa…
Sminke er moro! Jeg er med :-)
Vimså sa…
Jeg prøver selvsagt lykken..
Klem Mari Johanne

Trivelig at du ville delta på min give away og..
Anonym sa…
Jag är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Tror vi alle trenger noe nytt påfyll i sminkepungen fra tid til annen :P

Ha en flott uke :)
Klemmer
-Interiorblogg by Anita
Huldra sa…
Er glad i Maybelline ja, men disse har jeg ikke prøvd. Prøver gjerne, og krysser fingrene for vinnerlykke. :)


Håper du fikk en fin 1. advent :)
Janne sa…
Prøver lykken her:)

Ønsker deg en kjempefin adventstid.

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com
Hanna sa…
Jeg er med :)

hanna_lw@hotmail.com
Jeg er med og krysser fingrene!

Klem
Dette trenger jeg virkelig :) Linker også på bloggen min :)

Klem
Jeg blir gjerne med ;)

Ha en fin dag! Klemmer fra nina
Mira sa…
Prøver lykken,

Flott gave.

Klem fra meg.
Unknown sa…
Perfekt for min snuppe på 13 år:))
Anonym sa…
Jeg er med!! :-)
benot@online.no
Beathe sa…
Jeg blir gjerne med, for det er alltids behov for ny sminke og særlig når en har en jente på 14 i hus....stadig noe som forsvinner underveis;-)
Fantastisk - eg trenger noko nytt! Trekkjer eit lodd:)
Anonym sa…
Sminke ønsker jeg meg. God jul

Trude ( t-tr-sm@online.no)
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Så flott ei gave! Blir GJERNE med på dette!

Krysser armer og bein! ;)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen