hjerte

5.desember - 19 dager igjen til julaften

Må bare få sagt at jeg synes det er veldig moro
at så mange deltar på min julekalender!
Takk skal dere ha!

Unikt Interiør er en interiørbutikk jeg liker veldig godt.
De holder til rett over Sotra broen her utenfor Bergen.
Butikken driver av 2 kusiner, Inger-Lise og Siren, og de har sansen for å ta vare på gamle skatter. De trekker om og gjør gamle møbler om til nye. Unike hjemmelaget puter og mye annet flott finner du i butikken deres. Jeg anbefaler alle som har mulighet til å ta turen innom butikken deres - man blir alltid tatt godt imot. Her kan du lese mere om Unikt Interiør. De har også en facebook side der du kan holder deg oppdatert på nye varer i butikken, salg og annen informasjon.

I dagens luke er det et flott hjerte-smykke til en verdi av 240,-
Trenger du et ekstra hjerte? 
*smiler*

Alt du trenger gjøre er å legge igjen en kommentar under.
Lykke til!

Julekalenderen stenges 27.desember og vinner vil bli annonsert.

Del gjerne bildet under


Ha en strålende onsdag!

Klemmer
Veronika


Kommentarer

Tenk, første kommentar - flott kalender og flott gave! Jeg er gjerne med i trekningen
Beathe sa…
Veldig flott gave og jeg blir gjerne med:-)
Nennes sa…
Follow your heart and your dreams will come true!
rule sa…
Kjempe koselig å åpne kalender hos deg:-) Og or et nydelig hjerte du gir bort!!! Klem Ruth
♥ Helen sa…
Jeg elsker hjerter så jeg er selvfølgelig med. Det er så spennende med en slik adventskalender.
Å så koselig med julekalender, jeg vil gjerne være med:)
blomsterhjertet@gmail.com
Hjertlige gaver er alltid velkomne :<3
Jeg blir gjerne med i trekningen !

Klem for en god onsdag
Jeg blir gjerne med ;)

Ha en fin dag! Klemmer fra nina
Nydelig hjerte !!
Jeg er med :)

Fin 5. desember til deg
Klem Heidi
Wenche sa…
Nydelig hjerte, Jeg vil gjerne være med i trekningen.
Anonym sa…
Hei skjønne deg:)
Så klart må eg være med,så utruligt flott smykke og så gøy med masse fine premier kvar dag:)
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian
idamoren sa…
Nydelig hjerte! Jeg er med :-)
Jeg er med :) Nydelig rødt hjertesmykke !
Eva sa…
Eg er med. :)
Lenes blogg sa…
lekkert smykke. Jeg blir med :)
Superflott smykke som hadde passe meg helt perfekt :)
ha en fin kveld videre
Stina sa…
Utroligt pent smykke! noen har stjålet mitt hjerte, så trenger nok et nytt et .. ;)

stina_rule@live.no
Elsker ♥
Krysser fingrene!

Klem
Nennes sa…
Ja det trenger jeg.
Har en arm som ikke vil gro etter et åpent brudd, legen sa at de må ta nytt inngrep...
Ja, ja :)
Carpe diem!
Signe Helene sa…
Perfekt smykke i julen :)
Jeg blir med jeg :)

(signe4@hotmail.com)
Linda sa…
Nyyydelig hjerte:)Blir gjerne med i trekningen ja:)
Klem,Linda
Byfrua sa…
Nydelig smykke - jeg er med:))

Klem
Spirea sa…
Jeg er med :) for et nydelig hjerte og for en nydelig kalender ;) du er så god!! klem klem (og ja...jeg som skriver om hjertespor - du kan tro jeg elsker hjerter!)
Huldra sa…
Nydelig hjertelig premie. Ja takk, jeg ville med glede båret dette om halsen :)
Min bedre halvdel skal operere øyet 20 desember, så jeg føler absolutt jeg kunne ha trengt et ekstra hjerte <3
Rett og slett nydelig, jeg er med:)
Anonym sa…
Jeg er med! Flott hjerte!
benot@online.no
Mira sa…
Vakkert hjertesmykke.

Prøver gjerne lykken, her også.

Klem,
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Anonym sa…
Nyyyydelig!

Jeg blir GJERNE med!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen