sjokolade kaniner

6.desember - 18 dager igjen til julaften

I dag er det noe for de små i julekalenderen. 
En heldig vinner stikker avgårde med familien Sjokoladekanin fra Sylvanian serien.


Om du ønsker fleire produkter fra Sylvanian Familiene 
kan du klikker deg inn HER og se hva du kan velge mellom.

I dag kan du få 2 lodder.
1 lodd - Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen.
1 lodd - Legg deg til som følger av bloggen min (på siden til høyre.)

Husk mail adresse om du ikke har blogg.
Del gjerne bildet nedenfor!



Ha en lekende dag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Vinkelveien sa…
Så søte de var! Jeg er med veit du :):)
Janne sa…
Såå herlig! Dette må jeg være med på:)
Tusen takk for kommentar hos meg!:)
Ha en fin torsdag!
Klemmer fra Janne
Så nusselige ♥ Tar 2 lykkelodd og krysser fingrene!

Klem
Eva sa…
Søte! Eg er med. 1 lodd.
De er SÅ søte :)
Trekker 2 lodd opp av hatten ;)
Byfrua sa…
Nydelige:-)))
To lodd på meg.

Klem
bevaremegvel sa…
Hei! Jeg er med og tar 2 lodd!
Har lagt meg til som følger, fin blogg du har! Gleder meg til å se mer fra deg!
Velkommen innom til en titt hos meg også hvis du vil :)
Fin torsdagskveld til deg.
Klem
Jeg vil gjerne ha 2 lodd :D

Klem Karianne
Åh så søte de var :)))
Dette må jeg være med på !!

Så kjedelig å være allergisk for inneblomster da... Håper det kun er amaryllis da og ikke svibler, asalea eller julestjerner !!

Takk for hyggelige kommentarer hos meg
Veldig takknemlig :)

Fin fin torsdagskveld til deg
Klem Heidi
Lenes blogg sa…
Søte :) Jeg er med!
inga sa…
very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best
2 lodd
hugs
Gerda
Signe Helene sa…
Disse er såå søte! :)
Jeg tar 1 lodd :)

(signe4@hotmail.com)
Sivs hus sa…
ps la meg inn som følger og kommentar = 2 lykkelodd til meg:-)
Linda sa…
Så søte:)Husker godt disse fra jeg selv var barn:)
Er med, med 2 lykkelodd:)
Klem,Linda
Har ei på 4 år som samler på slike - så jeg er med! :-)
2 lodd til meg :)
Søte kaniner som lillemann hadde likt!
Anonym sa…
Jeg tar 1 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com
idamoren sa…
2 lodd på meg ;-) Så søte! :-)
Anonym sa…
Søteste søteste på jord dei så eg må ta 2 lodd:)
God klem
så søte"! Jeg blir gjerne med ;) 1 lodd til meg da.

Ha en fin kveld videre! Klemmer fra Nina
Oioioi! Perfekte! Og supersøte :)
Unknown sa…
De er sååå søte:)
Jeg blir med, og trekker 2 lodd ♥
Prøver lykken her også jeg;)) Vet om ei lita jenta som ville likt dem godt;))

Klem til deg, Veronika
Anonym sa…
benot@online.no

Jeg er med! Fine leker!
Beathe sa…
Prøver lykken her også jeg, det er så mye fint som blir loddet ut.
Unknown sa…
Jeg vil være med på denne :) de er så skjønne!

Juleklem,
Vicky
rule sa…
Super fin premie!!! Disse figurene er knall koselige!! Prøver lykken med to håpefulle lodd!! Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Jättesöta!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
En gave midt i blinken for mine barn.
Prøver lykken med 2 lodd:-)
Klem Mari Johanne
Anonym sa…
Så herlig! Må jo bare bli med på dette!

Krysser fingrene!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen