finn roen

11.desember - 13 dager igjen til julaften

Finn Roen Interiør er en interiørbutikk med en herlig miks av nytt og retro/retrodesign! Hvert produkt er nøye håndplukket, slik at du som kunde skal føle deg velkommen! Butikken ligger i en sjarmerende bygård der det har vært handelsvirksomhet helt siden 1800-tallet. Her kom de med hest og kjerre for å kjøpe korn til sitt daglige brød! Tidene har forandret seg, men allikevel elsker flere og flere av oss å tilføre elementer av dette som "forteller en historie" inn i våre interiøromgivelser. Hos finn-roen interiør mikses det nye og det gamle på en spennende måte, slik at du som kunde kan få tips og ideer du selv kan videreføre til ditt eget hjem! Stikk gjerne innom og la deg inspirere hvis du er i distriktet, ellers sender de mer enn gjerne varene hjem til deg når du bestiller gjennom deres nettbutikk!

I dagens luke finner vi en kul oppbevaringsbok og 2 jule-hjerter verdi 169,-++



Klikk deg inn på nettbutikken og fortell meg i en kommentar
 nedenfor hvilken vare du liker best.

Julekalenderen stenges 27.desember og vinnere blir annonsert.

Ha en fin dag!

Juleklem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Hihi den var lett for ein svart Tolixstol lyste mot meg,så fin:)
Kjempefine premie!
Ein fine dag til deg:)
Klem fra Lillian
Eva sa…
Aritg, eg er med.
Der var det masse fint! Jeg likte denne utrolig godt:

http://www.finnroen.no/oppbevaring/coca-cola-boks-trademark-living-584

En coca-cola boks, den var bare kjempestilig!

Håper du får en flott dag videre! Klememr fra NIna
Jeg må si meg enig med Blåbærtua over her - svart Tolixstol står på ønskelista. :-) Kos deg videre med førjulstida!
Jeg likte så godt termosen de hadde :) http://www.finnroen.no/oppbevaring/termos-house-doctor-426
Byfrua sa…
Min favoritt er absolutt toilax stolen:-))

Klem Veronica
Linda sa…
Så stilig gave:)
Digger den coca cola boksen:)Er litt svak for vintage;)

Klem,Linda
Lenes blogg sa…
Synes de røde Lotus bollene er stilig :)
Jinggirl sa…
Hei, hei!
I og med at det er jul (snart...)
falt jeg for disse søte uglene.
http://www.finnroen.no/jul/3-stk-ugler-house-doctor-555
Hilsen Anna Jenssen,
anna.pinki@gmail.com
Signe Helene sa…
Synes dette ullpledddet er så fint :) http://www.finnroen.no/tekstiler/ullpledd-design-marja-rautiainen-505

(signe4@hotmail.com)
Så fin boks og søte hjerter ♥

Klem
Netta
Asagao sa…
Hei, hei!
Min favoritt er http://www.finnroen.no/lamper/bordlampe-house-doctor-59

Ha en fin kveld :)
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Beathe sa…
Denne var stilig:http://www.finnroen.no/oppbevaring/coca-cola-boks-trademark-living-584


ha en fin kveld:-)
Huldra sa…
Fine, inspirerende butikken sin.
Klarer ikke velge favoritt så jeg må nok si både den sorte industrilampen og en tolix. Herlig! :D
Utruleg masse fint! Toilax-stolen var knalltøff!
rule sa…
Masse flott!! Stilig Toilax-stol bl.a.
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Är med :) Den här pläden är väldigt fin http://www.finnroen.no/tekstiler/ullpledd-design-marja-rautiainen-506

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
Hei.
Jeg er så heldig at jeg bor i samme by som denne flott butikken.
Jeg har veldig sansen for lampene deres, men har fortsatt ikke klart å finne riktig plass/eller hvor de trengs.
(men de trengs..)
Klem Mari Johanne
Anonym sa…
Heisan!

Min favoritt er ABSOLUTT TOLIX- stol, har èn, og ønsker meg maaaaange!

Ha en herlig dag!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen