make up

14.desember - 10 dager igjen til julaften.

I dag er det Maybelline New York Norge som er sponsor.
 En heldig vinner får et sett med Master Smoky Shadow pencil navy og grey 
+ the Colossal Volum Express Mascara + Master shape brow pencil (soft brown) 
og en liten prøve av den nye Dream Smooth primer som 
danner et flott grunnlag for en flott make up!



Legg igjen en kommentar under og bli med,
en heldig vinner stikker avgårde med alt på bildet!

Hvordan ligger du an med julehandelen??
Ferdig nå??
Eller har du fortsatt igjen den gaven til hun som har alt.
Da kan jo Maybelline New York produkter være en flott julegave!

Julekalenderen stenger 27.desember og vinnere blir annonsert.

Ha en god dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Mira sa…
God morgen!

Har noen julegaver igjen, blant annet til yngste sønn, og min mann;-)

Så tror eg beholder gaven selv viss eg er så heldig å vinne denne fine gaven.

Ønsker deg ei fin helg! Klem,
Signe Helene sa…
Heldigvis er jeg så godt som ferdig med julgaveshopping:)
Men det kan jo alltds dukke opp noen mangler under innpakkingen, så tror jeg skal få unna det i helgen!
God helg til deg, og jeg deltar gjerne i trekningen:)

(signe4@hotmail.com)
Mari sa…
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen for å vinne dette :)
♥ Helen sa…
Jeg er ferdig med alle gavene, men har ikke pakket de inn ennå, men det er jo bare koselig.
Vil gjerne bli med på denne flotte give awayen :)
God helg til deg.
Jeg blir gjerne med ;)

Jeg er ferdig med alle julegavene og de er pakket inn og alt er under kontroll ♥ love it ☺

Håper du får en fin helg! Klememr fra Nina
Linda sa…
Blir gjerne med,fargene passer meg helt utmerket;)
Har en god del julegaver igjen, men ikke fler enn at jeg har full kontroll:):)
Klem,Linda
Nesten i mål med julegavene - mangler bittelitt, bare... :-)

Jeg er med i trekning i dag også, jeg! :-)
Anonym sa…
Eg vil så gjerne være med,mangler et par gaver og så er eg ferdig:)
Ei fin helg til deg!
Klem
Mrs. Monday sa…
Gode produkter!
Jeg er med!
Lenes blogg sa…
Jeg blir med :) Har noen få gaver igjen, så er snart i mål. Ha en fin helg!
Anonym sa…
Jeg vil gjerne vinne:)
God jul!
Birgit (lillebid@gmail.com)
Drømmepremie! Jeg er med!

Klem
Byfrua sa…
Jeg har bare en gave igjen og det er til mannen!
Satser på å få kjøpt den i morra:-))
Blir med i trekningen i dag også:-)

Klem
Annfrid sa…
Jeg vil veldig gjerne være med på kalenderen din.
Her begynner det å nærme seg slutte, men far og svigerfar gjenstår. Tror kanskje ikke sminke er tingen for dem:-)
Men for meg er det perfekt, det er liksom like viktig som klær:-)

Klem og gode ønsker fra Annfrid
Jinggirl sa…
Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen,
anna.pinki@gmail.com
altetterboka sa…
Jaaaa takk:) trenger litt sminke tilby få bort posene under øynene etter kraftig mangel på søvn i 3,5 måned, etter minsten kom til verden:)
Unknown sa…
Juhuu, jeg er med:)
Vi er veldig i rute altså, det er kjempekjekt:))

Ha en fin lørdag ♥
Anonym sa…
Blir med jeg:-) Endelig får jeg skrevet en kommentar:-) Prøvd i flere dager:-) Klem fra Jannicke
Huldra sa…
Merket mitt jo! Er veldig glad i Maybelline, og her var det en spennende sammensetning. Må jo bare prøve lykken :)
Wenche sa…
Flotte premier.
Dette er jo forbruksvare; eg er med:)
rule sa…
Koser meg med å åpne julekalender hos deg!! Fristende premie idag også!! Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Anonym sa…
Heisan!

Blir SÅ gjerne med!

Ha ei fortsatt strålende jul, alle!

God hilsen fra Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen