ønskeliste fra HVIIT.NO

"Last Christmas I gave You my heart..." nynner her mens jeg ser på de flotte varene man kan finne på Hviit.no. *lukker øynene og ønsker-ønsker-ønsker*

HVIIT.NO er en fantastisk flott butikk som jeg mange ganger har villet klikke hjem varer fra.
Jeg har ikke tatt meg råa til det, men nå har jeg kanskje mulighet å allikevel få noen av Hviit sine skatter. Her er min ønskeliste.


Om du klikker deg inn HER kan du se flere flotte ønskelister og kanskje du vil slenge med en liste til nissen du også? 

Ha en finfin dag!!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Så fin ønskeliste, MYE jeg kunne tenkt meg i den butikken ja :-)

Klem
Netta
Spirea sa…
Hviit har så mye fint- Jeg og ønsker meg diverse derfra....Ha en flott dag, fine!!
Anonym sa…
Så mye fiiint! Tror alt falt i smak her, jeg! :)))

Skikkelig godtebutikk for oss damene... :)

Sandra :) (solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen