trend & nostalgi

18.desember - 6 dager igjen til julaften

Dagens sponsor er Trend & Nostagi, en butikk som holder til på Sartor Storsenter, Sotra utenfor Bergen. Dette er en super koselig butikk og akkurat nå er den tettpakket med julepynt til både hus og hytte. 
Ta turen innom om du er i nærheten - garanterer du finner noe du liker!
I luken i dag finner vi 2 nydelige julekuler designet av Lene Bjerre Design.
Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen.

Julekalenderen stenger 
27.desember og vinnere blir annonsert.

Del gjerne bildet under!



Ha en flott dag!

Juleklem
Veronika

Kommentarer

♥ Helen sa…
Jeg har delt bildet hele tiden :) og er gjerne med på denne også :) ...og en riktig god morgen til deg.
Anonym sa…
God morgen til skjønne deg:)
Så nydelig premie,eg vil gjerne være med:)
Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian
Nennes sa…
Sender en varm solklem fra bassengkanten i Thailand :)
Lenes blogg sa…
Jeg er med i dag også, og har lnket på bloggen
Mira sa…
Fin julepynt!

Klem,
inga sa…
good morning :)
Eva sa…
Nydelige! Eg er med.
Byfrua sa…
De julekulene var flotte:-)
Henger meg på!

Klem Veronica
Wenche sa…
Disse var jo bare helt skjønne. jeg er gjerne med i trekningen.
Anonym sa…
Heisan!

Så flotte julekuler- dette blir jeg gjerne med på!

Krysser fingrene- riktig god førjul!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Asagao sa…
Nydelige julekuler!
Jeg er med!
Ha en fin kvled :)
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Beathe sa…
De var knallfine og jeg er gjerne med:-) Ha en fin kveld!
Fantastisk nydelige kuler <3
Linda sa…
åh aå lekre de var!!Blir med i dag og jeg vet du;)
Klem,Linda
Nydelig julepynt - slenger meg med! :-)
Spirea sa…
SÅ nydelige kuler - og så fin kalendergave :) jeg er med :) god klem til deg
Signe Helene sa…
Åh, disse var kjempefine :)


(signe4@hotmail.com)
idamoren sa…
Var innom butikken i går, koselig butikk med mye fint! :-)
rule sa…
NYDELIGE julekuler!!! Krysser fingrene for litt vinnerlykke!! Klem Ruth
Liza sa…
Disse var fine, krysser fingrene
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
Flotte julekuler.
Klem Mari Johanne
Anonym sa…
Flotte kuler
Kul Kuler

benot@online.no
Silje sa…
Nydelige kuler:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen