unikt

16.desember - 8 dager igjen til julaften

Unikt Interiør er en interiørbutikk jeg liker veldig godt.
De holder til rett over Sotra broen her utenfor Bergen.
Butikken driver av 2 kusiner, Inger-Lise og Siren, og de har sansen for å ta vare på gamle skatter. De trekker om og gjør gamle møbler om til nye. Unike hjemmelaget puter og mye annet flott finner du i butikken deres. Jeg anbefaler alle som har mulighet til å ta turen innom butikken deres - man blir alltid tatt godt imot. Her kan du lese mere om Unikt Interiør. De har også en facebook side der du kan holder deg oppdatert på nye varer i butikken, salg og annen informasjon.

I dagens luke er det et flott hjerte-smykke til en verdi av 240,-


Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen.
Lykke til!

Julekalenderen stenges 27.desember og vinner vil bli annonsert.
Del gjerne bildet under


Ha en strålende dag!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Lenes blogg sa…
Lekkert smykke. Jeg er med :)
Nennes sa…
Nydelig :)
Sender deg en varm solklem fra Thailand på min lille førjulstur :)
Anonym sa…
Lekkert smykke:)eg er med;)
Ein fine adventsøndag til deg!
Klem fra Lillian
Mira sa…
Prøver gjerne lykken.

ønsker deg ein fin 3 søndag.

Klem,
Eva sa…
Kjempefint.
Eg er med.
Anonym sa…
det var en lekkerbisken;) ha en fin søndah! mvh.turid.grubben@gmail.com
Ann Marit sa…
Lekkert smykke i dagens luke =))) GOD jul til deg og dine Veronica ...Klem klem fra meg
Mari sa…
Jeg vil gjerne vinne :)
idamoren sa…
Nydelig smykke! :-) Jeg er med idag og ;-) Ha en super søndag, og gi prinsessen en stor klem fra oss :-)
♥ Helen sa…
Du har så mange flotte sponsorer :)
Jeg blir gjerne med i trekningen om dette fine hjertet.
Håper du nyter førjulstiden.
Byfrua sa…
Flott smykke, liker godt hjerter:-)
Jeg er med!
Klem Veronica
Så koselig de også er med å sponser kalenderen din da! :) Jeg er med jeg og ! Ha en fin adventsøndag- klem
Jinggirl sa…
Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen,
anna.pinki@gmail.com
Beathe sa…
Veldig fint smykke, jeg er med:-)
Signe Helene sa…
Jeg slenger meg med jeg :)

(signe4@hotmail.com)
Anonym sa…
Nydelig smykke:-) Henger meg på:-)
Klem fra Jannicke
Asagao sa…
Lekkert smykke. Jeg er med:)
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Kjempeflott smykke <3
Nydelig - og så i favorittfargen min!

Klem
Kjempefint smykke, ønske, ønske seg..!
Huldra sa…
Trekker et lodd her i natten/på morgenkvisten med ønske om hjertelig lykke :)

God mandag til deg :)
Spirea sa…
Åh...dette håper jeg at jeg vinner...for jeg elsker hjerter, og det var en nydelig farge...
Jeg syns du er så skjønn, som har sånn en fin kalender her på bloggen din :) jeg håper du kjenner det er verdt alt strevet, for jommen er du god, som har funnet så mange sponsorer og greier. GOD klem din vei <3
Wenche sa…
Nydelig smykke.
rule sa…
Nydelig smykke!!! Hadde blitt super glad for denne premien!! Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Jeg prøver lykken her og:)
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
Flott hjertesmykke.
Klem :-)
Anonym sa…
...Så lekkert smykke! Jeg er mer enn gjerne med!!!

Krysser fingrene!

Ha en strålende dag, alle!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen