kosestund

22.desember - 2 dager igjen til julaften

Black Design har mye flotte varer gjennom alle sesonger. 
Selv om det er vinter, vår, sommer, høst, 
advent, jul, påske, pinse eller 17.mai så 
finner du varer til enhver anledning.
Om du ønsker deg en kosestund må du legge igjen en
 hilsen under og du med i trekningen!

Har du flere julegaver igjen så kan du jo ta turen på 
nærmeste Black Design.

Ha en fin pitte lille julaften!!
I morgen er lille julaften - dagen før dagen.

Julekos fra Veronika

Kommentarer

Nennes sa…
Så søt :)
Juleklem fra meg til deg!
Julekos med kosestun med en perfekt koseskål hadde vært noe :)
Unknown sa…
Så fin. Håper du får mange kosestunder i jula. D
Anonym sa…
Så nydelig den var,tenk at det er allerede pittelite julafta idag,kos deg!
Klem fra Lillian
inga sa…
I really like, I hope for the best.
hugs
Gerda
Liza sa…
God pitte lille julaften på deg også:)
♥ Helen sa…
Black design har mye fint :)
rule sa…
Tenk at det er bitte lille julaften!! Og det snør!!! Hurra for hvit jul!! Ja kosestund er viktig hver eneste dag :-) Fin dag til deg!!! Klem Ruth
Mira sa…
Koselig gave ;-)

Ønsker deg ei fin julehelg.
Jinggirl sa…
Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen,
anna.pinki@gmail.com
Anonym sa…
Heisan!

Jeg ønsker meg alltid en liten kosestund, jeg! ;)

Ha en riktig god bittelille julaften!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Byfrua sa…
Søt skål:-)
Trekket et lodd.

Klem
Eva sa…
Elsker Black Design.
idamoren sa…
Lilla ? Jeg er med! ;-)
Signe Helene sa…
Jeg blir veldig gjerne med i dag å! :)

(signe4@hotmail.com)
Ønsker meg alltid en kosestund :)
krysser fingrene!

Klem
Lenes blogg sa…
Jeg er glad i kosestunder :) Blir selvf med :)
Wenche sa…
Herlig :-) Er gjerne med i trekningen.
Beathe sa…
Så fin den var, jeg vil gjerne være med på trekningen:-)
Spirea sa…
Herlig! Er med igjen jeg.klem klem
Anonym sa…
This is lovely. Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Vimså sa…
Kosestund er det jo etter jul og, så jeg prøver helt klart lykken.
Klem Mari Johanne
Silje sa…
Disse passer veldig godt nå i jula:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen