blåst glass

23.desember - 1 dag igjen til julaften

I dagens luke så finner vi en sponsor som lager de nydeligste kunstverk med glass.

Ingrids Glassverksted

Hun gir bort et av sine flotte stettglass - verdi 600,-
(glasset ser litt annerledes ut enn det på bildet)
Du kan lese mer om Ingrid og hennes flotte kunst HER!

Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen om det flott glasset.

Julekalenderen stenger 27.desember
og vinnere vil bli annonsert.

I kveld er "kvelden før kvelden".
Skal du se hovmesteren i kveld?

Ha en fin lille julaften!
Håper juleroen senker seg i løpet av kvelden.

Gode juleklemmer 
fra 
Veronika







Kommentarer

Nennes sa…
Nydelig :)
Stor juleklem!

Carpe diem
Unknown sa…
Nydelig. Riktig god jul til deg. Hilsen Drude
Jinggirl sa…
Ja, dersom jeg er hjemme så!
Hvis ikke tar jeg opp med min geniale PVR-dekoder. Grevinnen og hovmesteren er alltid hyggelig!
Hilsen Anna Jenssen
anna.pinki@gmail.com
Det blir ikke jul uten Hovmesteren! :) Ha en fin Lille Julaften Veronika! Jeg er med! :)
Beathe sa…
Nydelig:-) Vil gjerne være med på trekningen!
Tenk nå er d lille julaften og alle hjerter gleder seg til den store dagen i morgen <3
Håper du og dine får en fantastisk dag <3
Flott glass!
Juleklem
Lenes blogg sa…
Flott gave. Jeg er med?
Spirea sa…
Og jeg er med ! Helt ærlig så er jeg litt lei grevinnen og hovmestern, men blir nok til å se den uansett ;)klem din vei
Byfrua sa…
Så nydelig glass:)
Jeg henger meg på og håper jeg er så heldig å vinne en av alle disse flotte premiene du lodder ut:))
Vil samtidig ønske den en god jul

Klem Veronica
Tonje sa…
Jeg vil gjerne prøve lykken :)
Klem fra Tonje
Mira sa…
Flott gave, blir så gjerne med.

Grevinnen og hovmesteren er eg litt lei, men det er tradisjon da:-)

Det hadde vel passa bedre på nyttårsaften.

Ønsker deg ei God jul!

Klem,
Eva sa…
Kjempefine!
'God jul!
Anonym sa…
I wanna be a winner. julieta
cerjules2005@yahoo.com
idamoren sa…
Med idag og jeg! :-) Kose dere i kveld på lille julaften! :-) Klemz
Anonym sa…
Heisan!

Så fiiiin gave! Krysser fingrene alt jeg kan!

Riktig GOD JUL, alle! :)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Anonym sa…
Så nydelig gave:)
Ønsker deg og dine ei riktig god jul!
Klem fra Lillian
Nydelig!
Jeg så ikke grevinnen og hovmesteren :)

Klem
Nydelige glass -jeg er gjerne med! :-)
Ingrid lager så utrolig mye fint, klart jeg er med:)

Vil også ønske deg og dine ei herlig julefeiring, håper dagen blir alt dere ønsker.
Varm klem
Hanne:)
Vimså sa…
Jeg prøver lykken.
Klem Mari Johanne
Signe Helene sa…
Så fine!:)
Jeg blir med!

(signe4@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen