sunne smokker

Over til noe som ikke har noe med julestria å gjøre - nemlig smokker.
Min lille prinsesse sier "mokka" når hun vil ha smokken sin.
Hun får bare lov (les: av meg) til å bruke smokken når hun sover.
Men så er det jo alltid tider der det er godt med smokken, 
feks. som ved trøst eller bare ved å få slutt på skriking,
(er heldigvis ikke så mye av det fra denne prinsessa.)
Jeg har vert så heldig å få tilsendt smokker fra 
www.sunnesmokker.no
Tusen takk!
Sunnesmokker er GARANTERT fritt for skadelige stoffer som Bisphenol A (BPA), phthalater og PVC. Derimot er smokkene av høyere kvalitet, gir lavere risiko for utvikling av smokkebitt og skjeve tenner. I tillegg er det mulig å skrive navn på selve smokken ved bestilling som gjør det enklere for feks barnehagepersonalet å vite hvilken smokk som hører til hvem. Man reduserer jo også da smittefaren endel i barnehagen.
Hvem vil egentlig ha syke barn? - Ingen!
Klikk deg inn på sunnesmokker.no og bestill smokker til de små, 
kanskje det kan være julegave for noen.
Viste du at du faktisk bør bytte ut smokken av 
helse- og sikkerhetsmessige-grunner etter 4-8 uker??
Tror jeg skal ta meg en liten raid i smokkeskuffen og kaste litt....

Ha en fin lørdag!! 

Juleklem fra
Veronika

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen