mange heldige vinnere

Her kommer den lange listen over de heldige vinnerne. 

1.desember - Livets små øyeblikk og Tone Pettersen (uten blogg)

2.desember - AC IN A BOX

3.desember - Byfrua

4.desember - Tu Ju Mama

5.desember - Blåbærtua

6.desember - Sandra (solsasa@hotmail.com)

7.desember - -Moments of Joy-

8.desember - Lindamors hobbykrok

9.desember - Petrus og Petrine

10.desember -  Beatesbokhylle

11.desember - Lene`s blogg

12.desember - Bente, uten blogg

13.desember - benot@online.no

14.desember - Livets små øyeblikk

15.desember - Julieta (cerjules2005@yahoo.com)

16.desember - Irene`s Photography

17.desember - Tindrande Auge

18.desember - Miras hjørne

19.desember - Signe Helen (signe4@hotmail.com)

20.desember - Helen`s world

21.desember - Fargebarn

22.desember - Idamoren

23.desember - Vimså


GRATULERER TIL ALLE VINNERNE!!

Send meg adressen deres slik at jeg kan sende videre de flotte gavene.
HUSK Å SKRIVE HVEM DERE ER - BLOGGNAVN/MAILADRESSE 
SLIK AT JEG VET HVEM SOM ER HVEM!!!


Tusen takk til alle som deltok.

Tusen takk til alle sponsorene som sponset med flotte gaver!

Ha en fortsatt god romjul!

Mange gode romjulsklemmer
fra
Veronika

Kommentarer

Nennes sa…
Gratulerer til de heldige ;)

Klem
Nennes sa…
Spessielt til den som vant 2 ganger.

Fortsatt god jul!

Romjulsklem
Så utrolig kjekt, og så ser jeg at jeg har vunnet to ganger også - nå ble jeg glad:)

Skal sende deg en mail og gleder meg til pakke(r) i posten.
Tuuusen takk og god klem:)
♥ Helen sa…
Så gøy å komme hit og se at jeg har vunnet :)
Gratulerer til allle de andre heldige vinnerne også :)
♥ Helen sa…
Ny give away hos meg akkurat nå om du ønsker å delta.
Så gøy! Da får jeg ett kjempefint smykke :)
Linda sa…
Jippiii:)Tusen takk for at jeg ble en av de heldige vinnerne:)
Klem,Lindamor
Hipp, hipp, så gøy å komme på vinnerlisten <3
Og gratulerer til alle vinnerene, og flott levert av deg ;)
Anonym sa…
Grattis till vinnarna!
Kram Caroline
Mira sa…
Tusen takk,
Nå måtte eg ned å lese, innlegget med min gave, FINE.

Nå blei eg glad.

Ha ei fin jul videre. Klem,

Gratis til dei andre heldige også.
WOW! Så fantastisk!! Mail er sendt! Tusen, tusen takk for fortsatt god jul!

Klem fra Hilde
Huldra sa…
Gratulerer så mye til alle de heldige, og god romjul videre til dere alle sammen :)
Fabelaktig sa…
Hurra for de heldige :)

Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

Stor klem
-Maia
Gratulerer så masse til de heldige vinnerne :-))

Tusen takk for varmende ord og tanker den siste tiden.
Det har gjort uendelig godt<3
tusen tusen takk!

Håper du har hatt en fin jul <3
Varme klemmer
Spirea sa…
Gratulerer alle vinnere - og takk til deg, som har laget denne fine kalenderen. Du er så god. Takk for alt du deler på bloggen og takk for alle fine ord og for at jeg har blitt litt kjent med deg. ønsker deg en nyyydelig feiring i morgen . - og jeg håper du går et flott år i møte...klem
oioioi Heldige meg! Tusen takk!
Her er det tindrandeauge@gmail.com
Jeg har sendt deg en mail ☺

Godt nyttår!☺

Klemmer fra Nina
♥ Helen sa…
Så koselig nyttårsheader du har fått i bloggen. Er innom for å ønske deg et godt nytt år.
AC IN A BOX sa…
Hurra jeg vant :)
Sender deg mail.

Godt nytt år til deg og dine!
- AC

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen