rosa pakke

8.desember - 16 dager igjen til julaften

Jeg er så heldig å ha en gavmild tante også. 
Hun selger Oriflame produkter og har gjort det så lenge jeg kan huske. 
Om du trenger Oriflame produkter er det bare å sende henne en mail så hjelper hun deg gjerne. I dagens luke er det Oriflame produkter til en verdi av 337,-
som skal sendes til en heldig vinner etterhvert. 
En rosa Tender Care, Silk Beauty Handkrem og en Discover Cherry Orchard håndsåpe.


Vi trenger vel alle litt egen-pleie etter den hektiske tiden vi skal igjennom, 
så legg igjen en kommentar under hvorfor du skal være den heldige vinner.

Julekalenderen stenger 27.desember og vinnere blir annonsert.
Del gjerne bildet under!



Jeg hadde planer om å kose meg sammen med mine kjære denne helgen, 
men jeg ligger her på andre dagen med omgangssyken.
Jeg håper det verste er over nå - krysser fingrene!
Lille prinsessa er plassert hos sin mormor og min kjære skal ut i kveld.
Så her blir en rolig dag på sofaen.

Håper dagen din blir bra!

Klemmer til deg fra
Veronika

Kommentarer

inga sa…
I come first? :)
hugs
Gerda
Anonym sa…
Så herlig og eg trenger det virkelig,hihi har 2 jenter som bruker opp mine ting så det er nesten tomt når eg skal ha:)
Masse god bedring til deg!
God klem fra Lillian
Nennes sa…
Det beste er at det går til en god sak :)
Mammaen til bestevenninnen til min datter på 14 skal dø av kreft nå før jul :( så tøft, prøver å stille opp det vi kan for henne.....min datter er veldig flink og omsorgsfull for henne....tenker på hun og familien hennes hele tiden.
Livet er ingen dans på roser....

Carpe diem!
Jeg er med! God bedring til de syke!

Klem
Vinkelveien sa…
Uff da! God bedring! Ligger selv hjemme med feber og infulensa:-/ Kjedelig å være syk nå i julestria!

Og jeg er selvfølgelig med på denne giveawayen og :-D

Sender over en varm klem fra østlandet ;-)*Som ikke er smittsom vel og merke*
mirjamsdrøm sa…
Heisann!!!
Så gøy med julekalender :)
Jeg vil gjerne være med på trekning!
Ønsker deg all god bedring!
Kakene er bakt og ble veldig gode ;)
Nå nytes en kopp te før gulvvasken må tas.
Ha en fin helg videre!
Klem klem
Byfrua sa…
Aldri feil med litt egenpleie:-)
Har aldri prøvd Oriflame sine produkter, så det hadde vært gøy å teste ut:-)))

Klem
stol på rosa, sier nå jeg .
Trekker lodd og ønsker deg en fin lørdagskveld
Mira sa…
Håper du blir fort bedre, for det er ikkje noe gøy å ha den syken.

hvorfor eg fortjener vinnerflaks?

Tja tjo, fordi me kommer til å snø ned i morgen.

Og fordi eg har veldig tørr hud.

(egentlig fortjener eg det ikkje mere enn noen andre, men prøver lykken;-)

Ha god bedring du.

Klem,
Hei :)
Hadde vært kjekt med noen deilige velværeprodukter til den gravide kroppen min :)

Ha en fin adventstid :)
Linda sa…
Herlig serie:):)Digger Oriflame sine produkter:)
God bedring til deg....stakkar...

Klem,Linda
Spirea sa…
Oriflame har jeg ikke vært borti på lenge, men har noen venninner som kun bruker det der :) jeg prøver meg derfor her ;)
God bedring kjære deg, nettopp hatt samme runde her... - og god helg (håper jeg du snart får!)! klem
Signe Helene sa…
Ser fine ut :)
Jeg vil gjerne være med :)

(signe4@hotmail.com)
Lenes blogg sa…
Flott gave. Jeg er med :)
Oriflame har jeg god erfaring med, men det er lenge siden sist jeg brukte noe derfra. Jeg blir med:)

God bedring til deg, håper du føler deg bedre nå,
varm klem:)
♥ Helen sa…
God bedring til deg.
Vil gjerne bli med på denne flotte give awayen. Jeg skal prøve å bli litt " snillere" med meg selv og ta meg mer tid til egenpleie. Det blir nok ett av mine nyttårsforsetter :)
Liza sa…
Rosa er fint :)
Jeg blir gjerne med :)

Og god bedring! Klemmer fra Nina
idamoren sa…
Supre produkter det der! Jeg er med :-)
rule sa…
Masse gode produkter fra Oriflame!!! Håper på vinnerlykke!!! Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Oriflame är så bra!
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
3 SØSTRE sa…
Åååååååå, herlige egenpleir! Krysser fingrene og håååper!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen