strikk din egen sackboy

GIVEAWAY!!

Sackboy er en snodig liten fyr.
Han er den kjente figuren fra Playstation 3 spillet Little Big Planet.
Nå har du mulighet til å strikke din helt egen sackboy. 
Jeg sender en av mine lesere pakken med utstyr og oppskrift til å strikke denne flotte figuren.


Les mer om Sackboy og Playstation spillet HER!
Vinner blir trukket på nyttårsaften!

Når du så har strikket DIN EGEN Sackboy så kan du knipse bilde 
av det ferdige resultatet og dele på Instagram med #diysackboy.

Lykke til!!

Ha en god jule- og nyttårstid!

Juleklemmer
Veronika

Kommentarer

Byfrua sa…
Morsom fyr:-)
Trekker et lodd!
Klem
Jinggirl sa…
Jeg blir med.
Håper det er her man melder
seg på.
Hilsen Anna Jenssen
anna.pinki@gmail.com
Så kul fyr d dær var! Jeg er med :)
Anonym sa…
Stiiilig liten kar - blir gjerne med!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
inga sa…
Sackboy is very sweet ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
Merry Christmas!
hugs
Gerda
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Vimså sa…
Kanskje et prosjekt for 2013?
Klem Mari Johanne
Unknown sa…
Finally har jeg tid til å melde meg på noen av dine giveaways!!! Jeg vil ha!!

Klem,
Vicky
idamoren sa…
Jeg er med.. ;-) Takk for i går, veldig koselig! :-) Kose dere i kveld!! Godt nytt år! Klemz
inga sa…
and the winner?
I can't find.
hugs
Gerda

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen