tupper

7.desember - 17 dager igjen til julaften

Tupperware er kjente produkter her i min heim og i sikkert mange andres også. Min mamma har sponset meg med noen premier til julekalenderen og vinner av dagens luke er heldig å vinne denne flotte muffins silikonformen, i rød farge. Verdi 249,-

(bildet fra google)

Legg igjen en kommentar under om du vil være 
med i trekning om denne muffins-formen. 
Husk legg igjen mailadresse om 
du ikke har blogg.

Legg deg gjerne til som følger - da blir jeg veldig glad!

Julekalenderen stenges 27.desember og vinnere vil bli annonsert.

Er du igang med julebaksten?
Alle 7 sorter?!!
Jeg har 4 sorter i hus - men skal ha 2 til tror jeg.....
Tiden får vise.

Håper dagen blir fin!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Liza sa…
Hei hei jeg er med:)
Anonym sa…
Vil gjerne være med på kalenderen! Skulle jeg være heldig å vinne kunne ville barna mine blitt henrykte! Vi kunne bakt American Muffins all time!

heen.anne@gmail.com
Ja, her er tre sorter i boks. Minst ti til kommer i helgen ;)
Trekker lodd ;)
Lenes blogg sa…
Har bare bakt pepperkaker, så har litt å gjøre i helgen. Baker bare 3 typer jeg da. Det holder her i huset.
Vil selvsagt bli med på kalenderen i dag og :)
Denne er jeg gjerne med på :)
Hær bakes det stort sett bare konfekt til jul :)
Wenche sa…
Flott premie.

Her er det 4 hjemmelagede og 2 kjøpte slag i boks. SÅ da har vi MER enn nok.
Anonym sa…
Jeg er med.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com
Eva sa…
Eg er med, denne er topp!
Anonym sa…
Så klart eg vil være med,tupperware er jo topp:)
Ei fin adventshelg til deg;)
Klem fra Lillian
idamoren sa…
Baking er moro! Ingen julebakst i hus ennå, men det kommer! :-) God trening fra jobb med alt 2 runder pepperkakebaking - (eller spising av deig... ;-)) hihi...
loftkroken sa…
Dette må jeg være med på vet du ;))
Flink du er å bake :))Har ikke begynt enda jeg :/

Klem Bente
Vinkelveien sa…
Kan vel begynne å kalle deg julenissen, for så mye fint du gir bort :-D
Jeg er såklart med i dag også :):)

Ha en flott fredag videre! :):)
Nennes sa…

Ønsket er gammelt og ennå så ekte,
en fredelig jul vi ønsker med dette.
Sender deg en juleklem
og håper den finner frem
Mrs. Monday sa…
Julebakst hos meg begrenser seg til nettopp muffins (og pepperkaker), så denne hadde vært midt i blinken!

Fin fredagskveld!
Linda sa…
Herlig form, blir gjerne med i trekningen:)
Her er 2 hjemmebakte slag i hus, og flere skal det bli;)
klem,Linda
blir gjerne med på denne også ;)

elsker de produktene ;)

Håper du får en fin kveld videre! Klememr fra Nina
Jeg vil gjerne være med :D

Klem Karianne
Jeg vil gjerne være med. :-) Bare ett slag julekaker i hus, goro. Pepperkaker står på agendaen i helga.
Huldra sa…
Jeg vil være med :)

Blir nok ikke mang sortene bakt her nei, men kanskje et par? Risboller er et must, eller så er det helt greit å kjøpe ferdigbakt her. Bakte masse før, men trenger ikke det nå lenger da jeg bor alene. Null stress.. :)

Har lyst å være med jeg.
Monica Karin
canim_monica@hotmail.com
Janne sa…
Er følger allerede :)
Kjempefin muffins form

Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com
Spirea sa…
Digger muffins :) er med her og :) klem klem
Signe Helene sa…
Den så kjekk ut :)
Jeg bir med :)

(signe4@hotmail.com)
Jeg blir med:)

Blir ikke mye julebakst her i år dessverre, men det finnes mye gode kjøpekaker også heldigvis;)
God klem:)
Beathe sa…
Her blir det 4 sorter inkl marsipan som skal begynnes på i dag. Blir gjerne med her:-)
rule sa…
Jeg er med her også!!
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Anonym sa…
Eeeeelsker muffins - blir gjerne med!


krysser fingrene!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen