duse farger

17.desember - 7 dager igjen til julaften

Min tante som selger Oriflame har gitt meg premien i dag.
Om du ønsker noen Oriflame produkter kan du kontakte
min tante på mail, hun hjelper deg gjerne!
Eller du kan klikke deg inn på Oriflame.no

I dagens luke finner vi et flott By Marcel Make-up skrin til en verdi av 329,-
For å være med i trekningen må du legge igjen en kommentar under.
Husk mail adresse om du ikke har blogg.

Julekalenderen stenger 27.desember og vinnere blir annonsert.

Ha en super fin dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Spirea sa…
Denne MÅ jeg være med på. Jeg elsker alt som "glitrer" og som kan fikse opp et trett utseende ;)
igjen, så flotte gaver du har. Ha en fin dag min venn <3
Mira sa…
Blir så gjerne med i dag også.

Likte disse fargene.

Ha ei fin ny uke! Klem,
Nennes sa…
Sender en varm solklem fra stranden I thailand til deg jeg ;) nyter dagene før vi skal hjem til jul! Ha en flott dag ;)
Wenche sa…
Så flott premie.
Annfrid sa…
WOW så flott premie, det var jo bare super fint. Hadde vært kjekt å eie et så fint skrin med tryllestøv:-)

Klem fra Annfrid
Eva sa…
Eg er med. :)
idamoren sa…
Jeg er med idag og ;-)
Linda sa…
Nydelige farger,blir gjerne med!!!
Anonym sa…
Så herlig premie:)så klart eg er med:)
Ein fine kveld til deg!
Klem
♥ Helen sa…
Ennå en flott premie, jeg er veldig glad i sminkeprodukter så dette vil jeg gjerne være med på.
Unknown sa…
Så fin, jeg er med:))
Ha ne finfin kveld ♥
Signe Helene sa…
Jeg blir med i dag også jeg :)

(signe4@hotmail.com)
Blir gjerne med på denne :) Ny sminker er kjekt :)
Lenes blogg sa…
Jeg blir gjerne med :)
Jinggirl sa…
Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen
anna.pinki@gmail.com
Oioi LEKKERT jeg blir gjerne med ;)

Håper du får en strålende dag ;) Klemmer fra Nina
Fru Andersen sa…
Oioi, det hadde vært noe for meg, krysser fingrene og deltar i trekningen !

Fin natt til deg!
Asagao sa…
Jeg blir gjerne med i dag også :)
Hilsen
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Jeg melder meg på i dag også, jeg. :-)
Beathe sa…
Hei

Blir gjerne med i dag også:-)
Mrs. Monday sa…
Hadde vært deilig med litt glitter og glam :)
rule sa…
Er sååå imponert over de fine premiene du har fått sponset!!! Er veldig gjerne med her også!!! Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
Prøver lykken.
Klem Mari Johanne
Anonym sa…
Heisan!

Spå FIIIIIN en gave! Denne trenger jeg... ;)

Så jeg krysser fingrene! Lykke til, alle! ;)

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen