sankta lucia

13.desember - 11 dager igjen til julaften
"De forskjellige legendene forteller om at Lucia bad til Gud om at moren, som var dødssyk, 
skulle bli frisk, og da det skjedde brukte hun pengene som hun hadde fått av moren 
til å gifte seg for, til gaver til byens fattige."    

 Les mer om Lucia her.
Dagens luke inneholder en stor clutchveske som er sponset av littXtra.no verdi 419,-

Vesken en laget av strekkoder som kommer fra resirkulert emballasje. 

Du kan lese mer om littXtra.no HER. 

Eller du kan klikke deg inn på nettbutikken og se alle de flotte produktene som

kvinner og menn i slummen av Manila produserer for å kunne forsørge familien sin. 


For å få lodd i dag må du:
1 lodd - klikke deg inn på nettbutikken og finne den varen du liker best
 og fortelle meg i kommentaren nedenfor.
1 lodd - "LIKE" littXtra.no sin facebookside
Totalt kan du få 2 lodder i dag.

Julekalenderen stenger 27.desember og vinnere blir annonsert.
Ha en fin Lucia dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Spirea sa…
God Lucia-dag til deg, Veronika :)
Her går vi rundt og traller - og så fint at du la ut teksten, for dattern min har sagt at jeg synger feil - og visst gjør jeg ;) hehe...4åringen fikk rett!

Jeg er med i dag også...var innpå nettsiden - og må si det var mye jeg likte her. Skjerf med hjerte på, slangeskinn-vesken, skilt og bestikk...
Skulle jeg valgt? tja, tror kakespade i hvit..

Og du? epost fra deg havnet i "spam" av en eller grunn - gla jeg sjekker spam med jevne mellomrom. Har nettopp lest...og svar kommer i løpet av dagen :) klem klem til skjønne deg
Anonym sa…
Så kjekkt dette er,eg var inne å sjekka og likte så godt det eine skiltet dei hadde:)
Kjempefint:)
Ønsker deg ein fine dag !
Klem fra Lillian
inga sa…
I like: http://www.littxtra.no/products/selskapsveske-med-lokker-
Anonym sa…
Flott veske.Kjekt å ha!

Benot @online.no

Mrs. Monday sa…
Herlig veske!
Og flott nettbutikk!
Jeg likte godt skinnjournalene m/reim.

Fin torsdagskveld fra
Mrs. Monday
Byfrua sa…
Flott veske:-))
Likte også godt armbånd med tre strenger fra Lungaard:-)

Klem Veronica
kul veske, og kult konsept <3

glad fortsettelse på dagen til deg <3
Tar 2 lodd og min favoritt er dette smykkestativet: http://www.littxtra.no/products/stort-smykkestativ

Klem
Asagao sa…
God Lucia-dag til deg!:)O
@ lodd til meg og min favoritt er Skinnjournal med reim - medium størrelse

Ha en fin kveld
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Jeg likte denne veldig godt: http://www.littxtra.no/products/medium-skinnjournal-med-reim. :-)
Jeg likte godt denne vesken jeg, og så notatbøkene i skinn.

Siden jeg ikke er på FB blir det ett lodd på meg,
god klem:)
Beathe sa…
Jeg er med og jeg likte veldig godt den smykkehånden:-)
http://www.littxtra.no/products/smykkehand

Ha en fin kveld:-)
Anonym sa…
Tar en lott!
http://www.littxtra.no/products/varmepakning-for-nakke-og-skuldre är min favorit.

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen