mykt og varmt

9.desember - 15 dager igjen til julaften

Unikt Interiør er en interiørbutikk jeg liker veldig godt.
De holder til rett over Sotra broen her utenfor Bergen.
Butikken driver av 2 kusiner, Inger-Lise og Siren, og de har sansen for å ta vare på gamle skatter. De trekker om og gjør gamle møbler om til nye. Unike hjemmelaget puter og mye annet flott finner du i butikken deres. Jeg anbefaler alle som har mulighet til å ta turen innom butikken deres - man blir alltid tatt godt imot. Her kan du lese mere om Unikt Interiør. De har også en facebook side der du kan holder deg oppdatert på nye varer i butikken, salg og annen informasjon.

De har sponset dette flotte skjerfet til en av leserene mine!


Trenger du noe varmende rundt halsen?

Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen.

Del gjerne bildet under




Ha en god 9.desember!

Klem
Veronika

Kommentarer

Lenes blogg sa…
Ser lunt og deilig ut. Blir med :)
Nennes sa…
Så flott, godt med varme :)

Klem
Trenger noe varmt rundt halsen ja, jeg blir helt klart med:)

Har endelig fått satt meg ned og lest meg litt opp på bloggene jeg følger - nå skal jeg ta turen nedover bloggen din og slå lag på de andre lukene i kalenderen din:)
God klem:)
Med de temperaturene som er nå, så ville skjerfet være veldig velkomment, ja.... :-)
Jatte sa…
Ahh, så lekkert!! Jeg er gjerne med og krysser fingrene for "seier" :D

Ha en fin 2.søndag i advent, nærmer seg jul med stormskritt nå!

Klem Jatte☃
Anonym sa…
Så klart eg er med for noko varmt og godt rundt halsen er bra:)
Ønsker deg ein fin adventsøndag!
Klem fra Lillian
Så flott det var :) hadde vært noe for min såre hals..
Ha en fin fin 2 søndag i advent
Klem
Jeg slenger meg med i trekningen.
Her har det kommet litt snø på morgenen. Ellers så står familiejulebord og bakeing av sjokoladeboller på tapeten.

God søndag !
Nann karin
Liza sa…
Hei er med her også.
Vil gjerne holde halsen varm
Klem
Liza
Mira sa…
Å ja! det var nydelig!
Den butikken høres fristende ut!

Det snør det snør, hos meg.

Ha ein fin 2 adventssøndag!

Klem,
Linda sa…
Så deilig skjerf:)Brun er i tillegg yndlingsfargen min;);)
Klem,Linda
Unknown sa…
Oi, så herlig da:)
Jeg blir gjerne med ♥
bevaremegvel sa…
Det var et lekkert skjerf, jeg er gjerne med!
Ha en fin søndag til deg :)
Klem
Eva sa…
Nydelig, eg er med.
Fragmenter sa…
Ja takk! Så deilig ut:) Hmm, hvorfor løper du til Porsgrun Porselen hele tiden??
Klem, Elin
Jeg vil gjerne være med :D

Klem Karianne
Vinkelveien sa…
Åh det var stillig! Jeg er med :):)
Fragmenter sa…
Hehe, takk for oppklaring:) Men uff, og stakkar! Får håpe det gir seg snart. God bedring!
Klem, Elin
Huldra sa…
Sitter i sofakroken og fryser i kveld, så dette skjerfet hadde vært en gullpremie i Huldras gamle bygårdsleilighet. *brr*

God søndag til deg :)
Så herlig! Jeg er med!

Klem
Signe Helene sa…
Ja, det behøves alltid :)

(signe4@hotmail.com)
Anonym sa…
Flott skjerf! Mykje flott i den butikken.
benot@online.no
Beathe sa…
Blir gjerne med:-) Det skjerfet så helt nydelig ut:-)
rule sa…
Det så kjempe fristende ut med dette gode og varme skjerfet!! Her hos oss er det skikkelig ufyselig idag!!Men julestemning da,med snø og frost!! Klem Ruth
Anonym sa…
HERRRRRLIG! Jeg er GJERNE med!

Krysser fingrene!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen