endelig desember

1.desember - 23 dager igjen til julaften

Endelig er desember her med alt som julen har å by på!
Og i ventetiden frem mot julaften vil jeg by på julekalender med forskjellige sponsorer
og forskjellige gaver som skal sendes rundt til heldige vinnere etter jul.
Her blir det gaver til en verdi av 6500,-

Ny luke hver eneste dag frem til julaften!

Lykke til!!

Første sponsor ut er WOWeffekt.no.
WOWeffekt er en nettbutikk som har som mål å stadig ha nyheter og spennende WOWprodukter å by på  i sitt varesortiment. Her vil du blandt annet finne ting du ikke visste at du trengte og som du gjerne ikke har sett før til hus, hjem og fritid. I tillegg har de et stort utvalg av produkter til alle typer selskaper. WOWeffekt har alltid gratis frakt innen Norge. Du finner de også på facebook der du kan holde deg oppdatert på nyheter i nettbutikken.

 Dagens luke inneholder 2 PVC Vaser


En vase som du kan flatpakke etter bruk og som tar liten plass i skapet.
Genialt! Det vil bli 2 heldige vinnere!

Alt du trenger gjøre er å legge igjen en kommentar, husk mailadresse.

Del gjerne bildet under på bloggen din eller på facebook.


Julekalender lukene stenger 27.desember
og vinnere vil bli annonsert.

Julekalenderen er til for å glede dere. Om du har lyst å glede meg så kan du jo legger deg til som følger av bloggen min!  Velkommen skal du være!
Takk for alle gode kommentarer på forrige innlegg, setter pris på hver og en!

Lykke til med julekalenderen.
I dag skal vi til byd`n på lysfesten. 
Ha en fin 1.desember!!!

Klem
Veronika






Kommentarer

Anonym sa…
Selfølgelig vil eg være med;))
Vil ønske deg ei fin adventshelg!
God klem fra Lillian
Liza sa…
Jeg er selvfølgelig med:)
idamoren sa…
Så moro med julekalender!! :-)
Så snill du er som lager til dette, her ligger det mye arbeid! Jeg er med, linker fra bloggen også:)

Kos dere på lysfest
god klem:)
Jeg er med! Kjempegøy! :)
Klem <3
rule sa…
Såå gøy med adventskalender!!! Jeg er fast følger av deg,og finner masse inspirasjon her!! Prøver lykken hos deg idag - og gleder meg til fortsettelsen!! God helg videre!! Klem Ruth
Christina sa…
Så gøy:) jeg er med:)
Anonym sa…
yes!

ikt.kristin@gmail.com
Anonym sa…
Jeg er med:-)

bluebell.blue@hotmail.com
3prinser sa…
Morro - dette vil jeg være med på :)
Malin sa…
Jeg vil gjerne være med:)
Lenes blogg sa…
vil gjerne være med, men er kanskje for sent ute
Så morsomt! Jeg blir gjerne med :-))
Supergøy! :-)

Ha en fin første søndag i advent:-))
Klemmer
Jeg er med ♥

Klem fra Hilde

hilde.moholt(a)gmail.com
Anonym sa…
Jeg er med!
Hilsen Tone Pettersen
Byfrua sa…
Jeg vil gjerne være med på julekalenderen din. Har linket på bloggen min:))

Klem Veronica
Genial vase da!
Hadde vært kjekt å hatt en slik :)
May-Britt Tønnessen sa…
Jeg vil blir med
Jeg blir gjerne med ;)

Ha en fin dag! Klemmer fra nina
Anonym sa…
Jeg er med!
benot@online.no
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Anonym sa…
Så nyyyydelig! Jeg er gjerne med, og krysser fingrene!


Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen