papir rør

4.desember  - 20 dager igjen til julaften

I dag er det Marlene M. som sponser julekalender-gaven.
I byen mellom de syv fjell, Bergen så klart, ble Marlene M. startet opp i 2009 av tvillingsøstrene Maren og Lene Moholdt Moldestad. Navnet Marlene fikk de av bestefaren sin da de var liten og detmed var det veldig enkelt da de skulle finne et felles navn for sine produkter.
Og nå er Marlene M. et veldig kjent produktnavn.


De har sponset julekalenderen med produkter de har i den flotte butikken sin som ligger i Lille Øvregaten 2 - like til høyre ved innganen til Fløibanen. Her selger de sine egen produkter i tillegg til merker som Robert`s Radio, Cambridge Satchels, Nikuku, ABICI, Hett glass, Paumes for å nevne noen.
Uheldigvis for oss, så skal de legge ned butikken i Øvregaten den 22.desember da de vil satse videre på å videreutvikle sine egne produkter. Frem til 22.desember vil de ha 10% på alt i butikken. Du kan følge de videre på facebook ved å like siden deres og de er jo også å finne i nettbutikken.

Dagens luke:
En heldig vinner stikker av med 3 pakker papir sugerør.

Legg igjen en kommentar under - husk mail adresse om du ikke har blogg.

Julekalender stenges 27.desember og vinnere blir annonsert.

Del gjerne bildet under på facebook eller egen blogg.


Ha en finfin dag!!

Klem
Veronika

Kommentarer

AC IN A BOX sa…
Blir med i dag også:)
♥ Helen sa…
Ja jeg vil gjerne bli med :)
Så koselig at du har fått til snø her inne :)
idamoren sa…
Sugerør er moro! :-)
Ha en flott vinderdag videre! :-) Klemz
Åh, så fine!
Jeg vil gjerne vinne ;-)
Ha en fin tirsdag!
Klemmer
Liza sa…
Ja jeg vil ha papirsugerør:)
Eva sa…
Eg er med,:)
Mrs. Monday sa…
Så fin adventskalender du har!!
Jeg slenger inn et lodd på de sugerørene, de var kjempesøte <3

Ha en fin kveld,

fra Mrs. Monday
ååå sånne papir sugerør har jeg lyst på! Ikke sett dem noe sted hær enda!
Vinkelveien sa…
Jeg blir gjerne med i dag også :-D
Flisan sa…
Vil gjerne være med ! Så fine disse sugerørene !!
metanoia sa…
prøver lykken eg :)
Spirea sa…
Åja!! Sånne skulle jeg gjerne hatt til barnebursdager og annet stas...!! Jeg er med - igjen <3 klem klem
Anonym sa…
Jeg er med:)

bluebell.blue@hotmail.com
Herlige - jeg er med:)

Fin kveld,
god klem:)
Tonje sa…
Ja takk! Ha en fin kveld videre :)
Klem fra Tonje
Signe Helene sa…
Såå fine! :)
Er med:)

(signe4@hotmail.com)
Anonym sa…
Eg er med så klart:)
Gjerne med igjen. Mailadresse: ginalisbeth@hotmail.com
Jeg blir gjerne med ;)

Ha en fin dag! Klemmer fra nina
Byfrua sa…
Jeg er med her også:))

Klem Veronica
Unknown sa…
Hoho, henger meg på:)
De er så kule!
Hei
Endelig hadde jeg litt tid for meg selv og kunne titte innom blogger jeg har hatt lyst å besøke lenge. Kos å komme innom her og finne denne fine kalenderen din med gaven en kan vinne:)))

Jeg vil veldig gjerne bli med i trekningen på disse flotte sugerørene.

Ønsker deg en fin søndagskveld
Klem Tonje
Unknown sa…
Er med, og disse ønsker jeg <3 Tusen takk for en så flott blogg og julekalender. Ikke vært innom deg før men nå er jeg her og vil komme tilbake.. Tusen takk for alle fine ord fra deg på min blogg.. har vært så altfor dårlig å lese blogger og kommentere om jeg har lest noen.. Idag har jeg hatt en god og solid runde, så god med god samvittighet kan pc lukkes idag <3 Klem henriette
Anonym sa…
De var flotte!
benot@online.no
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Fiiiine!

Blir gjerne med!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen