nissen er her


24.desember - God Jul i stua!
I dag er det selveste julaften.

Pinnekjøttet skal på kok, bordet blir snart dekket, julegavene er under treet
og vi skal bare kose oss. (hos min mamma).
Em kikker rundt seg med store øyne og er veldig opptatt av nissene.
Hun smiler like lurt som nissen selv.
Åååååå som vi gleder oss!!

 En heldig vinner stikker i dag avgårde med 
2 flotte MarleneM "Tulip" putetrekk verdi 700,-
Du kan lese mer om tvillingene Maren og Lene som driver MarleneM. HER!
Håper vinneren har veldig lyst på disse for det har iallefall jeg!

Legg igjen en kommentar under og du er med i trekningen.

Du kan få 1 extra lodd ved å like Marlene M på facebook.

Julekalenderen stenges 27.desember og vinnere blir annonsert!


Vil også gratulere min gode venninne Vibekè med bloggen Et levende hjem med dagen i dag! Håper du har en fin bursdagmorgen og at kvelden blir fin sammen med dine.




Da gjenstår det bare å ønske dere alle ei riktig God Jul 
og måtte kvelden bli akkurat som du ønsker!


Mange gode juleklemmer fra Veronika




Kommentarer

Anonym sa…
Ei riktig god jul til deg:)tenk her har snøen kommet og så fint som det er:)
Juleklem fra Lillian
Mira sa…
God morgen,

Stille etter stormen her, skal brøyte oss fram å ut å handle, eg har kjøpt for lite melk, må ha ein del ekstra til grøt.


Fine putetrekk, blir glad om dei blir mine.

Gratulerer med dagen til Vibeke,

Ønsker deg og dine, ei riktig God Jul.

Klem,

(Takker for fin julekalender, uansett om eg har flaks hos deg eller ikkje.).

"Mira"
♥ Helen sa…
En riktig god jul til deg og takk for en fin julekalender :)
Anonym sa…
I`m in! Merry Christmas to you!
Love, julieta
cerjules2005@yahoo.com
Lenes blogg sa…
Ønsker deg en riktig god jul. Jeg vil gjenre vinne disse :)
Liza sa…
Hei:)kjempefine putetrekk:)
Vil bare ønske deg og dine en riktig
God Jul og Godt nytt år!

Klem
Liza
Fantastiske putetrekk :)
Jeg er med og har likt på face også!

God jul!

Klem
Mrs. Monday sa…
Jeg blir gjerne med!
Riktig GOD JUL til deg!

Klem fra
Mrs. Monday
Anonym sa…
Heisan!

Så fiiine putetrekk - blir GJERNE med - liker på Facebook også :)

Ønsker alle en herlig julekveld!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)
Jinggirl sa…
Jeg blir med!
Hilsen Anna Jenssen
anna.pinki@gmail.com
Unknown sa…
Så utrolig FLOTTE de var:))
Ønsker meg de altså!!
Gleder meg nemlig allerede nå til og kaste ut julen og få litt farger inn, hehe:))

Håper julekvelden ble FLOTT!!

Klem Line
Anonym sa…
Tävlar gärna :)
Ha en fortsatt God Jul!
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Vimså sa…
Heisann.
Jeg vil helt klart prøve lykken på denne luken.
Klem Mari Johanne
Signe Helene sa…
Disse var kjempefine! :)
Vil selvfølgelig være med!
Ønsker deg en fortsatt god jul :)

(signe4@hotmail.com)
Beathe sa…
Vil gjerne være med i trekningen og tar et ekstra lodd for å like siden deres på facebook. Disse var veldig fine:-)
Silje sa…
Fine:) vil gjerne være med i trekningen!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen