♥ Vinn lekker clutch veske ♥

AVSLUTTET!!
Denne kan bli DIN!
Unikt Interiør sponset meg med denne lekre clutch-vesken fra Nova til å gi bort til en av mine lesere. Er den ikke lekker?


verdi 450,-
Regler for deltakelse:


2 lodd for å like Unikt Interiør på facebook
2 lodd for å linke giveawayen på din blogg med øverste bilde
1 lodd for å kommentere

Du kan ta 5 lodder tilsammen.
Skriv hvilke og hvor mange lodd du tar.
Husk å legge igjen mail adresse om du ikke har blogg.

Legger du deg til som følger av bloggen min tar jeg det som en bonus og blir veldig glad! 

Trekkes 29.mai 


Sponset innlegg.


Klem

Kommentarer

Lenes blogg sa…
Fin veske. Tar 5 lodd :)
Ha en fin dag!
Anonym sa…
Å så fin veske,tar 3 lodd eg:)
Ein fin dag til deg!
Anonym sa…
Tar gjerne 1 lodd. Flott blogg du har :-)
Hilsen Bente
belivers@online.no
5 lodder på meg :)
Klem
Camilla
madebyjulia sa…
Så fiiiiin:):)

Jeg vil gjerne ha 3 lodd:)
Anne Marie sa…
Jeg tar 5 lodd =)
Bli gjerne med på give away hos meg også =)
♥Anne Marie
Den vesken var kjempefin. Jeg er med og tar 3 lodd - kommentar og link inne hos meg :-)

Håper du likte boken du vant inne hos meg!

Klem
Netta
Monica sa…
Kjempefin veske da, liker!!! Jeg tar 5 lodd.
Klem fra Monica
Så fiin! Jeg ønsker veldig gjerne å være med i trekningen. Tar tre lodd:)

Kult foto under her!

Ønsker deg en fin tirsdagskveld. Jeg tar en liten etterlengtet bloggrunde og så er det Frustrerte fruer og Grey. Kos
Klem Tonje
Anonym sa…
Så gøy :) Jeg vil også være med - 1 lodd på meg:)
Anonym sa…
Hei!
Jeg tar gjerne 1 lodd for kommentar :)

i_sen3@yahoo.no
takhøyde sa…
Hei på deg!!
Du er ny for meg så jeg gleder meg til å følge med deg!!
Jeg blir gjerne med i ditt lotteri - kunne trenge en ny veske!!
3 lodd på meg!!
klem Heidi :)
Nennes sa…
Lekker :)
1 lykkelodd!

carpe diem
Anonym sa…
Ååååå...denne hadde passet veldig fint på min skulder:-)Så jeg tar 2 lodd for å like og 1 lodd for min kommentar:-)

Klem fra din venn Jannicke:-)
Anonym sa…
Denne var kjempe fin. 1 lodd på meg :)

Stine R
tyvenlia@live.no
Anonym sa…
Flott veske! :)
Tar gjerne 1 lodd.

lillemeg26@hotmail.com
BMB sa…
Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
Anonym sa…
Heisann!
Tre lodd på meg!
Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com
Camilla sa…
Søt veske tar 1 lodd jeg:-) campet@hotmail.com
Anonym sa…
1 lodd på meg :)
Krysser fingrene! :)

-Vibeke
froken_p@live.no
Anonym sa…
Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker et lykkelodd og krysser fingrer! Jeg har akkurat lagt ut en ny giveaway for Sanselig Interiør. Vinn flott gavepakke med Lexington håndkle og Voluspa duftlys med mer. Verdi kr. 797,- Håper du har lyst til å være med. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)
Anonym sa…
3 lodd,kommengtere og like på facebook. Sofie Svanes/ sofie_sas@hotmail.com
Anonym sa…
Vil gjerne være med! Så flott clutch. 3 lodd blir d på meg,liker Unikt Interiør på facebook.
Kari-Anne
brubak-k@broadpark.no
Unknown sa…
Så flott den var!!
Jeg blir gjerne med og trekker 3 lykkelodd:)
(ikke facebook)

Ha en fin fin dag:)
Line S. sa…
Hei
Jeg vil gjerne være med, 1 lodd.
line.strandli@gmail.com
Hei

tre lykkelodd på meg :)
2 lodd for å like Unikt Interiør på facebook og 1 lodd for å kommentere

Ha en flott uke :)
Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)
Asagao sa…
fin veske! :)
Jeg tar 3 lodd.
Edyta (edytaaa.d@gmail.com)
Anonym sa…
Jeg er med :D
deltar med 3 lodd :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no
Plosellas sa…
5 lodder på meg :-D

Liker på F-B, linker til min blogg ( heeelt nybegynner asså !!! ) and kommenterer her <3<3<3

plosella_38@live.com
Linn-Renate sa…
Prøver meg med 1 så får vi se!

Klem Linn
Anonym sa…
Jeg vil gjerne være med, ett lodd!!!

Hanne Kjersti
(hanne.kjersti.lokken@dt.no)
Anonym sa…
3 lodd her.. uglylizz78@gmail.com
Anonym sa…
3 lodd!
Jeg er facebookfan!!!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
Storbyliv sa…
•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

--------> 5 lodd opp av hatten på meg!

Ha en fin kveld!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)
Nyyyydelig veske! (sikler)
Har skrevet innlegg, + facebook følger + kommentar!

http://proudtobedifferent.blogg.no/1335394731_vinn_en_nydelig_veske.html

Laila.lovseth@hotmail.com
Anonym sa…
3 lodd på meg :D

MVh

Stine Bratvold

stini95@hotmail.com
Anonym sa…
super-fin veske!;) satser 3lykkelodd!;) mvh.turid.grubben@gmail.com
Anonym sa…
Ett lodd på meg!

Hilsen Adine
thoresen[ætt]gmail.com
Liza sa…
5 lodd på meg
http://lizasverden.blogspot.com/p/emmas-hvite-borg-trekning-1.html
Klem
Liza
Anonym sa…
3lodd på denne flotte veska!!!!!! mvh.turid.grubben@gmail.com
Signe Helene sa…
Så fin denne var! :)
Jeg blir gjerne med!
Liker på Facebook og deltar med 3 lodd:)
(signe@epost.no)
LilleLeo sa…
Vesken var fiin! 5 lodd til meg!
Så fin veske ♥ Jeg prøver lykken med 5 lodd:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/vinn-veske.html

God helg!

Klem
Superfin, jeg tar full pott :-D

Klem Karianne
Jane sa…
For ei superlekker veske. Jeg hadde trengt denne noe veldig da jeg aldri bruker penger på vesker. Trekker 3 lykkelodd jeg da :)
klem Jane
Lene RH sa…
2 lodd her :-D
Anonym sa…
Härlig clutch väska! Jag är gärna med och tar 1 lott, tack.

Trevlig kväll!

-Minna-
minnapo1@gmail.com
Sunniva sa…
Håper lykken er med meg med ett lodd =)
marthasunniva@hotmail.com
M sa…
Hei hei,
jeg svinset innom, tar 1 lodd, jeg har ikke Facebook(men liker deg likevel)
Jeg hadde dånt om jeg hadde vunnet en så lekker veske, så "meg"..
Jeg håper du stikker innom meg og blir med på min give away også!
Klem, M
( \_/ )
(='.'=)
(")_(")
Nydelig veske, 3 lodd på meg.
Anne Lise;)
Vesker kan jeg aldri få nok av, selvfølgelig blir jeg med:)
Er ikke på FB men tar med meg tre lodd:)

Fin kveld til deg,
og god klem:)
Bustenellik sa…
Etter å ha brukt en liten evighet på å rydde plass i webalbumet har jeg endelig klart å linke, og trekker 3 lodd :-)
Pia sa…
Klart jeg må prøve meg i trekningen her! Tre lodd til meg! Vennlig hilsen Pia.
Lisa sa…
Superflott giveaway :-)
Jeg tar 5 lodd og krysser fingre og tær.

Klem, Lisa
Kommenterer og linker:D Så tre lodd til meg:) Kjempestilig veske!!:D
Laila sa…
Hei hei!
Flott premie! Jeg tar 1 lodd og krysser fingre og tær :-)
Laila
lai-ola@online.no
Unknown sa…
Flott give-away!

Jeg vil være med! Tre lodd takk :)

Vicky
En rosa fugl sa…
Tar ett lodd jeg :)

Bli gjerne med på min fotografiske utfordring:) Sjekk ut bloggen min:D
Øyeblikk sa…
Håhååå - den var fin :) Det må bli full pott på meg, for den vil eg ha altså!

Håper du har hatt ein deilig 1. mai :)

Klem Eli
Anonym sa…
Jeg vil være med og tar 3 lykkelodd.Liker på fb og kommentar.
Fin premie! :)

kajsaskavhaug@hotmail.com
Dina sa…
Kult! 3 lodd på meg :o)
dinkafox@yahoo.com
Inna sa…
Prøver lykke med 1 lodd dinakraeva@gmail.com
Kristoffer sa…
Det blir 1 lodd på meg da
kristoffer.folleso@gmail.com
Unknown sa…
Herlig!
Jeg prøver lykken med 1 lodd, og krysser fingrene! ♥

Stor klem ♥
nini_wim@hotmail.com
Anonym sa…
3 lodd(kommentar og liker siden) :)
kjempefin veske<3
klem Janne Kari
jannebabzen@hotmail.com
Anna-Marie sa…
Kul clutch! Eg tar eitt lodd.
Yvonne sa…
Oi så lekker! jeg tar et lodd=) fin blogg du har=) ha en fin dag! klem fra Yvonne.
Johanna sa…
Jeg blir gjerne med! Har tatt 5 lodd, så kansje jeg har flaks på bursdagen min?!?
LikeBree sa…
Dejlig taske :-)
Jeg har lagt 5 lodder i bunken.
http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post91
rule sa…
Sååå fin veske!!! Prøver lykken hos deg med 3 håpefulle lodd!! Legger meg til som følger av deg også:-) Ha ei fin helg!! Klem Ruth
Flott veske!! Eier ikke enda en slik veske, så jeg trekker 1 lodd og håper på lykke!!

Klem Anna
Hei!
5 lodd på meg :) Denne var kjempetøff :)
Jeg ønsker meg (og trenger;) en liten svart veske... Må låne søster`n sin hver gang jeg skal på fest :)

*Krysser fingrene*


Klem Anette
Stine sa…
Hei :-)
Ble 3 lodd på meg, og prøver lykken med det! Hadde vært fint å brukt på byen, istedet for å drasse på en diger veske.

stine_glaerum@hotmail.com
Hei hei :)

For en herlig blogg du har :)

Veldig koselig at du tittet innom hos meg - tusen takk! :) Gleder meg til å følge deg videre og :)

Tar 5 lodd jeg :)

Klem og kos Lisa:)
5 lodd på meg:):)
Tvi tvi:)

Ha en herlig mandag:):)
Janita sa…
Hei :-)
ett lodd på meg :-) ps: og følger bloggen din :-) Janita :-)
Louise sa…
Så søt veske.. Jeg trekker 1 lodd
Anne sa…
Jeg vil gjerne bli med .
Har linket men er ikke på FB..så da blir det 3 lodd takk.
Ha en fin dag.
Anne
Tante Titti sa…
Så koselig at du vil være med på min give away, og jeg blir gjerne med på din!! 3 lykkelodd til meg!!
Titti-klæmm!!
Fin veske, jeg tar 1 lodd
blomsterhjertet@gmail.com
lapappilon sa…
wow! super!
...please enter my name....
5 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia
lapappilon sa…
facebook : sabo eva
Anonym sa…
Hej!
En trevlig blogg du har, och en sån
underbar väska du lottar ut i din Give Away.. Önskar mig sååå!
3 lotter tack, kommentar och gillar på fb (Marie L-m) så blev jag även följare av mysiga bloggen din.
Ha det så fint önskar Ragna Marie som håller tmmar och tår.
ragna_marie@hotmail.com
RoseSommer sa…
Kan jeg få 5 lodd? Den vesken var virkelig lekker, så jeg håper på vinnerlykke!
Tar 3 lodd jeg da, siden jeg ikke har noen blogg <3 Åhh, så nydelig veske, den er så fin at man drømmer seg bort et lite sekund <3 Lykke til alle sammen, klem Nikita <3
Silje sa…
3 lodd på meg. (Har ikke blogg)
Caroline Ø sa…
Superfin veske! Tar 1 lodd :)
caaaaaroline@hotmail.com
Toril A sa…
Jeg vil gjerne ha et lodd på den fine veska. Fant deg via tantungen Hulda og har kikka gjennom din søte blog.Kommer gjerne tilbake.
Charlotte sa…
Tar gjerne tre lodd jeg;) unikt interiør har jo så mye fint jeg ønsker meg;)

Klem charlotte
Rosehagen sa…
Trekker 1 lodd og håper på flask;)
Om du titter innom bloggen min så er det Gi bort der også;)
Ønsker deg en flott maiuke;)
Klem fra Ann-M.
Anonym sa…
Jeg tar gjerne ett lodd.

Mvh Camilla
privatrett ætt hotmail.com
Lill sa…
JEg tar gjerne 1 lodd og håper det er vinnerloddet:)
klem fra Lill
Kjersti sa…
Lekker veske, jeg tar et lodd :)
Anonym sa…
hejsan! jag vill jätte gärna vara med i din giveaway! jag tar 2 st lotter! tack för din bra blogg!
kram
pernilla
pernillaeriksson1@hotmail.com
Alexandra sa…
hej hej! vilken underbart fin tävling! vill väldigt gärna vara med! 2 st lotter till mig tack!
ha det bra
alexandra
stjarna_93@hotmail.com
Emilie sa…
for en flott veske:) Ett lodd til meg.
Jeg prøver meg på et Lodd....

Britt.
Anonym sa…
Jeg tar gjerne ett lodd:)

snefrid1@msn.com
Sikken skøn giveaway :) Jeg tager alle 5 lodder.
Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

ps. for de hobbyglade, har jeg også en giveaway på min blog
Anonym sa…
3 lodd(kommentar,fb) lagt meg til som følger og:)
Hilsen Janne K.
jannebabzen@hotmail.com
Anonym sa…
Nydelig veske! Har 3 lodd - likt facebook siden + kommentar :) da krysser jeg fingrene

ine1@live.no
Anonym sa…
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååå, så utruli kul veske:))))))))

5 hærlige lodd på meg, men da jeg ikke har blogg, så jeg delte linken på Facbook:))))))))))))

Mvh
Merete Johansen
merete1974@hotmail.com
Anonym sa…
Skøn taske. 1 lod til mig.
Christina_prahl@yahoo.dk
M sa…
3 lodd,
klem, M
Jeg ta 1 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com
Unknown sa…
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Hopper innom og stikker av med 3 lodd
( \_/ )Liker på FB + Kommentar.
(='.'=) Kjempe fin Clutch,har kjempe
(")_(") lyst på litt ekstra flaks her :) Ønsker deg en kjempe fin helg,med masse sol & varme.. Varm hilsen fra Monica Karin -
canim_monica@hotmail.com
Marius sa…
3 lodd på meg

marius

grotan@hotmail.com
Anonym sa…
1 lodd på meg. Rååålekker veske!

mari.storholm@hotmail.com
Merete K. sa…
Hei :-)

Takker ja til 3 stk lodd og blir gjerne med i treningen.
Hadde vært supert vinne den lekre veska :-)
Ha en riktig fin uke!

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no
hejsa80 sa…
Jeg vil gjerne være med med 3 lodd :)
Liker på fb og kommenterer


Mvh
Hege

hege_boe@hotmail.com
Hanne sa…
Ett lodd for denne kommentaren.
Klassisk og fin veske :)

hanneob@liv.no
Anonym sa…
Hei på deg!

Jeg også vil gjerne delta på denne fine trekningen.
Liker FB-siden,
og trekker 3 lykkelodd.

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no
Anonym sa…
Kjempe flott!
Trekker 1 lodd :)
Ønsker deg en flott kveld!
-Helene-
riola@live.no
balbinus sa…
Vil gerne vinde, så jeg trekker et lodd og xxx fingre ;)
Kjersti1982 sa…
3 lodd på meg :)
kjerstiogkim@hotmail.com
Anonym sa…
1 lodd. kommentar :-D
frkjacobsen@hotmail.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen