♥ Månedens Blogg Rose ♥

Dette er første gang jeg deler ut Månedens Blogg Rose og jeg gleder meg til å dele ut flere etterhvert som månedene går. Om du vil lese mere om denne flotte rosen kan du trykke her.

 Månedens Blogg Rose

Mars måneden er det Maia med bloggen Fabelaktig som har gjort et umåtelig sterkt inntrykk på meg. Hun stikker alltid innom å sier hei tilbake om du har vert på besøk på bloggen hennes. 
Måten hun skriver på engasjerer og jeg får bare lyst å lese mer. Bildene hun bruker, fargene inspirere meg til å prøve ut nye ting, å ville ha nye ting. Og er det ikke det blogger skal gjøre? 
Inspirere og engasjere andre? Maia har jo også den egenskapen at når hun finner ut at "dette vil jeg gjøre" - så gjør hun det. Og ikke minst DELER hun med oss andre. Gavmild og generøs deler hun av seg selv, sine kunnskaper og andre "goder" til oss andre blogglesere. 
Jeg kjenner ikke Maia personlig, men ut fra bloggen hennes, kommentarer og innlegg fra andre så skjønner jeg hvorfor bloggen til Maia heter FABELAKTIG.  

MAIA = FABELAKTIG

Tusen takk for inspirasjon Maia - det er en fornøyelse å følge deg og bloggen din!

Klem
post signature

Kommentarer

Yayi sa…
Hola. Soy Yayi.
Tienes un blog muy bonito. Te felicito.
Feliz semana.
Unknown sa…
Ja, helt enig. Maia er superherlig:)
God påske til deg også.

Klem fra meg
Maia er bare nydelig, tvers igjennom. Har vært så heldig å få hilst på henne, og hun er bare super! Fortjener virkelig ei rose!

Kjekt du ville være med på giveawayen min.
Ønsker deg en fin påske
Klem Tonje
For en utrolig fin gest:)

Jeg har sett at Maia er veldig aktiv i kommentarfeltet hos mange,
og det er flott at hun tar seg tid til å svare de leserne som kommenterer.
Skal ta meg en tur på bloggen hennes og lese litt:)

Ha en fin kveld og ei god uke,
klem Hanne:)
Hege Morris sa…
Koselig! Hun har en flott blogg!
Takk for hilsen fra deg! Jeg visste forresten ikke alt det du sa, så
det var veldig fint. Takk skal du ha!
Kult med give awayen din!
Ha en fin dag!
klem Hege
Fabelaktig sa…
Hei søte!
Endelig fikk jeg surra meg inn her... dette innlegget har gått meg helt hus forbi, men jeg ser det ble publisert i påsken og da var jeg helt off line.

Takk for de fineste ord! Jeg blir helt rørt... du er god!
Jeg sier bare takk! Takk for den fineste rose noen kunne gitt.
Ydmyk sier jeg takk! Det er bloggiser som deg som gjør det verdt å gøy å blogge!

klemklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen