♥ Påske kos ♥

Da er påsken inne i siste fase og påskegjestene har dratt over fjellet igjen.
Har vert en koselig påske med venner og min lille familie. Tid for blogging har ikke vert prioritert så her kommer noen bilder fra våres koselig påske!




Tur på Fløien. Dagen startet med sol og vind - så ble det overskyet med sur vind - snøbyger - strålende sol igjen (solen varmer godt) - overskyet (kaldt) - vi reiste hjem!


Påskeaften ble feiret med gode venner, god mat, god drikke og brettspill! 
Glemte helt å ta bilder, men jeg kan skrive under på at vi nøt alt!
Prinsessa koste seg på den lille balkongen våres om dagen i solskinnet.

( hallo....er det noen der?? )
 ♥

jeg elsker frosker ja.. ♥

Håper dere alle har hatt en fortreffelig påske sammen med de dere er glad i! 
Kos dere resten av dagen i dag - i morgen er det enda en dag nærmere sommer!

Klem
post signature

Kommentarer

Anonym sa…
Ser ut som ein kjekk påske dere har hatt og når det er sol så er det jo ekstra kjekkt:)
Ønske deg ei fin ny veke:)
Unknown sa…
Dere har kos masse!! ♥
Koselig påskebord.

Ha en fin uke,
Vicky
Unknown sa…
Så kjekt at du vil være med på give awayen min - lykke til!
Fin mandagskveld
Fabelaktig sa…
Så herlige bilder fra påsken deres :)

Fabelaktig ukesstart til deg.
Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
Jeg har hatt en liten påskepause og det var igrunn godt.

Jeg håper du har hatt en fin påske.
klem
Signe Helene sa…
Åh, så fine påskebilder!
Fristende påskebord!
Jeg hadde tidligere en laang froskeperiode der jeg syntes de var verdens vakreste skapninger! Hihi.. Så artig att det er flere:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen