♥ F a v o r i t t p u t e ♥

Maia med bloggen Fabelaktig har gitt oss utfordring der man skal vise sin favorittpute.
Jeg er med! Ser mange flotte innlegg med mange forskjellige puter som er flotte å se på
og ikke minst til å dekorer med.
Men jeg har min favorittpute på soverommet - HODEPUTA! 
JA, det er lov å dra på smilebåndet.



Den kan bøyes i alle retninger, brukes som ryggstøtte, jeg kan dele den med min kjære eller min datter, den kan også pyntes med forskjellige putetrekk og jeg er vell som mange andre veldig avhengig av hodeputen. Er du??



Moro med det som er litt utenom det vanlige vell?? hehe...
Her kan dere se mere flotte puter.....kanskje ikke i samme kategori som min - men..men..



Ha en fin dag med et smil om munnen!

Klem



Kommentarer

Hehe, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så utfordringen til Maia:D
Og ja - jeg er avhengig av hodepute, helst i dun slik at den "spretter tilbake" når den blir formet, brettet og bøyd;)
Anonym sa…
Hehe festlig innlegg,synest puta di såg deilig ut:)
Har ikkje noko spesiell pute føle eg i heimen,har aldri blitt med i noken utfordringer eg,for de er så mange flotte ting og bilder at eg kan ikkje nå opp til det eingang:)får prestasjonsangst de lux:)

Ein fin dag til deg!
Hei! Kom plutselig over bloggen din og legger meg til som følger :) Gleder meg til å se mer til deg...
Ta gjerne turen innom meg hvis du vil, har bl.a en kjempefin give away gående nå med trekning i overmorgen - koselig hvis du vil delta ;)
Ha en fin onsdag videre!
klem
Camilla
Fabelaktig sa…
Flirer jeg, for jammen kan du tenke utenfor boksen! LIKER!

Fineste torsdag til deg, min skjønne.
2 dager igjen på jobb, så skal jeg pakke ned bikinien og solkremen. Ikke helt in shape til bikini, men pytt sann.

klemklem
Hodeputa er jo bare den beste!

Kjekt du ville være med på gavedrysset hos meg
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje
Deilig! Hodeputa er en trofast venn, psykolog og kjæreste til tider. ELSKER min også. Men har faktisk ei anna pute jeg er veldig glad i, så kanskje jeg må kaste meg med.

SV: Håper ikke alt for mange penger forsvant i shoppinga på ebay... Hehe.
Hihi, så koselig vri =)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen