♥ Unikt Interiør ♥

På tirsdag var jeg innom en lekker liten butikk som heter Unikt Interiør. Den ligger rett over Sotra broen på Sotra-siden. (Utenfor Bergen) Jeg har sett skiltet deres på utsiden av det gamle flotte hvite huset og endelig tok jeg turen innom. Her finner du reproduksjon av møbler, egen designede puter, flotte interiør skatter, lamper, klær, sko, vesker og mye mer. Med mange forskjellige leverandører har de skapt en flott butikk med ting som er et syn for øyet! Akkurat nå feirer de at butikken har vert åpen i 1 år, og fra i går tirsdag 17.april og dagene fremover så har de 50% på alle klær, sko og væsker. Ta turen innom butikken om du er i Bergens området - mange flotte ting venter på akkurat deg. Jeg kunne jo ikke dra derfra uten å handle litt selv, og med meg hjem hadde jeg:

Collection Bianco Travel Duftelys

Hul telys-holder designet av Sandra Rich

Dekorstein



Dette innlegget er ikke sponset - jeg er bare en fornøyd kunde! Takk for god service!

Klem



Kommentarer

Anonym sa…
Takk for tips,neste gang eg skal til Bergen skal eg huske den butikken:)
Fine ting du har kjøpt!
Fine dag til deg.
Unknown sa…
Så masse fin! Jeg var innom i dag ;-)

Vicky
Sivs hus sa…
Hei, Så flotte ting du fant! Takk for koselig hilsen. klem Siv
Hege Morris sa…
Fine ting! klem Hege
Unknown sa…
Flotte ting! Synd det ikke var åpent i butikker når vi var over... :)

Klem
Anonym sa…
Har vertder i dag handla litt:))
Masse bra:))

benot2online.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen