♥ Månedens Blogg Rose ♥

Månedens Blogg Rose går til ei dame som skriver bloggen Bustenelliks Busteblogg. Et fantastisk bloggnavn! En blogg som handler om alt som ligger mellom himmel og jord, tankespinnet hennes, flotte bilder som inspirere leseren og ikke minst så sitter latteren veldig løst. Hun skriver med MYE humor og jeg ler like godt hver gang nesten hver gang av innleggene hennes. Fantastisk!


I bloggen hennes får du høre om Bustehjemmet. Der bor Bustenellik sammen med Bustemannen og lille Busteliten. Det er også flere som hører familien til. Ta turen innom Bustebloggen og les mer.
Denne er til deg Bustenellik!

Kjære Bustenellik:

Du går deg kanskje vill på " jeg reiser alene reiser", men jeg synest du har funnet den rette sti når det gjelder bloggen din. Fortsett og skriv slik du gjør. Jeg trekker på smilebåndet hver gang, og mange ganger bryter jeg ut i høylydt latter. Du skriver veldig bra!! Takk for at DU deler med oss!


Klem




Kommentarer

Bustenellik sa…
Oj, oj, oj! Nå er det like før jeg må finne frem lommetørklet her, enda jeg ikke er lettrørt! TUSEN TAKK! Og for noen fantastiske ord :-) De varmer!
Det gjør også alle de hyggelige kommentarene du legger igjen på Bustebloggen min :-)
Hei hei:)
Sender du din kontakt info sånn Fru Rosas Landhandel kan få sendt deg din premie?
Send det til min mail:
anineols@gmail.com

Ha en fin mandag.
Anine:):)
Fabelaktig sa…
Så herlig av deg å dele ut denne :)

Jeg skal inn og titte på din anbefaling.

Ønsker deg en herlig start på uken!
Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

Klemklem
Anonym sa…
Alltid gøy med blogganbefalinger - og for et fantastisk navn:) Denne kommer jeg til å besøke igjen:)

Her går det i bursdagsforberedelser, og jeg burde absolutt ikke vært her.. men så er det jo sååå gøy og inn og lese hos andre ;)

Ønsker deg en fin start på uken

Klem
heihei:) Koselig at du vil være med på gavedrysset mitt:) Det er bare å følge med, for det kommer mer:D Følger Bustebloggen jeg, og har akkurat samme inntrykk som deg:D

Ha en fin kveld!:)
Unknown sa…
Så flott innlegg:)
Hyggelig med slike ♥

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen