♥ "Forelsket" og veldig glad i mamma`n min ♥

Da vi var på shopping så fant jeg en veske som var bare helt fantastisk flott. En skinnveske fra NOVA - lys brun. Jeg falt fullstendig "IN LOVE" med denne flotte veska, men lommeboken sa nei da jeg allerede hadde funnet meg så mye annet fint. Man har ofte sagt gjennom barndommen sin: "mamma, jeg vil ha..", men i en alder av noen å 30 så er det ikke akkurat det jeg sier så ofte. Så på spøk så sa jeg til min mamma: "Mamma, jeg vil ha!!" Og plutselig rekker min mamma meg "lapper" nok til å betale vesken. Ble litt målløs jeg...men dog så veldig glad! Så her er den!

"In Love"




- Mi Amore -

TUSEN TAKK MAMMA`N MIN! 

GLA I DEG!


Klem


Kommentarer

Anonym sa…
Så snill mamma du har,veska var så fin,skjønner godt at du ville ha den:))
Ein fin lørdag til deg!
Unknown sa…
Så kult veske! Jeg rekke desverre ikke en tur til sartor i dag; jeg skatil min venninne baby shower! Det blir en koselig ettermiddag meg god mat og elleve venninner!!

Ha en fin dag,
Vicky
Så heldig du var da :)))
Vesken ser jo knallfin ut !!

Ha en super lørdag
Klem Heidi
Den veska var kjempelekker, det er klart du måtte ha den. Så heldig du er som har en så snill mamma, hva skulle vi gjort uten våre kjære mammaer?

Ha en herlig lørdag!

Klem
Netta
dryss sa…
Så snill mamma! Veska ser kjempefin ut! Fin farge!

Finfin kveld og morgendag til deg, mammaen din og veska di!
For en fantastisk mamma du har!
Nydelig veske- den er jeg sikker på at du har fortjent! :-)
Vivian sa…
For ei lekker veske og for ei snill mamma:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen