♥ Nynner..♥

"Ja nå er helgen kommet det er tid for fredags kos.." Sitter her og nynner for meg selv sammen med reklamen som ruller over tvèn. Jeg har mye forskjellig jeg vil vise dere de neste dagene. I går tok jeg med meg min mamma på den lille lekre butikken Unikt Interiør her på Sotra utenfor Bergen, og visa kortet gikk litt varmt - både for meg og min mamma. Er du i Bergens området anbefaler jeg deg å ta turen innom butikken nå. Alle klær, sko og vesker er 50% salg på - og servicen er helt på topp! Her er noen smakebiter av hva som kommer de neste dagene.

To Be Continued....


Ha en vidunderlig helg!!

I kveld kommer min beste venninne på overnattings besøk - Gleder meg!! 
Fredag = TACO! 

Klem


Kommentarer

Unknown sa…
Hva? Jeg fikk ikke med at de hadde tilbud på sko og klær!! Heldig dere som fant noe fin fin!!!

Vicky
Øyeblikk sa…
Hmmm :) Stakkars visakortet ;) Men det ser ut for at det er flotte ting du har fått med heim. Gleder meg til å sjå meir. Mitt visakort ligg og skjelv av skrekk, for det har høyrt at eg skal på bloggtreff til Ølen Møbel - hjeeelp...

Ha ein fin-fin fredag, me pleier også å ha taco, men i dag blei det Pizzabakeren. Godt det også.

Klem Eli

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen