♥ Recipe for Love ♥

Camilla med bloggen Små øyeblikk med cams kikket innom bloggen min og la igjen en hyggelig kommentar og sa jeg burde ta turen innom bloggen hennes da hun hadde en flott giveaway gående. Da jeg klikket meg inn på bloggen hennes ble jeg glad. Mange flotte bilder og bra lesning, verdt et besøk. Jeg har hell i kjærlighet asså, men jeg skal innrømme at jeg har hell i konkurranser også. Jeg synest det er moro jeg - og den som ikke deltar vinner ikke........
Og jeg ble en vinner!

Recipe for Love!


Tusen takk Camilla! Bildet er kjempe fint!

Klem




Kommentarer

Anonym sa…
Nydelig bilde:)
Ein fine kveld til deg:)
Hege Morris sa…
Så stilig! Gratulerer! Fine bilder! klem Hege
Unknown sa…
så fint bilde, og en veldig fin oppskrift!
ha en fin kveld, jeg baker visst brød...
Så gøy! Fint bilde!

Ønsker deg en fin kveld
Klem Tonje

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen