♥ Påskeunderholdning ♥

VI  BRETTSPILL! Og nå i påsken er ingen unntak.
Gode venner, nydelig mat, påskesjokolade, påskesnop, brettspill, kortspill = PÅSKEKOS!
Gjennom bloggen Gi det videre var jeg heldig og vant et retro påske memory game. Om du ønsker et slikt spill går du bare inn her så kan du printe det ut selv.

Onkelen og samboeren hans var å hentet prinsessa i dag. Hun skal kose seg hos de til fredag formiddag. Godt å få litt kjærestetid!! (les: tid til å gjøre rent før gjestene kommer langveisfra i morgen).

Fortsatt God Påske til dere alle!!

Klem
post signature

Kommentarer

Anonym sa…
Brettspill er jo så koseligt og så heldig du er som vant det fine retro spillet:)
Kos deg masse i påsken:)
Vi har masse brettspill, og lotto/memory-varianten er av de vi liker ekstra godt.
Jeg har lastet ned dette allerede, men har gått tom for blekk i printeren så jeg får ikke skrevet det ut.
Vi får ta det etter påske tenker jeg:)

Kos dere med kjærestetid (vasking;) og ha ei fortsatt god uke.
Varm klem
Hanne:)
Anonym sa…
Brettspill er noe som hører høytider til - koslig:)
Nyt kjærestetiden!

Påskeklem
Unknown sa…
Tusen takk for at du ønsker å følge meg og jeg ønsker deg lykke til i Give Awayen :)

Klem klem
Unknown sa…
Morro med spill i påska!
Du, de eggene mamma lagde er jeg ikke 100% sikker på hvordan hun lagde...
Tror hun tredde løv på og en strømpe, og så kokte de med løk eller noe.
God påske til deg :)
Vi glemmer nesten at brettspill finnes...Men vi har et vennepar som elsker brettspill og som alltid har det nyeste og "hotteste" på den fronten, så når vi er sammen med dem blir vi minnet på hvor gøy det egentlig er. Kos dere videre med deilige fridager =)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen