♥ And the winner is.... ♥

Først vil jeg si tusen takk for deltakelsen på min første giveaway. Det ble tatt hele 79 lodder og det synes jeg er veldig moro siden jeg er helt nybegynner på alt dette. Tusen takk for alle som har vert innom - jeg håper dere kommer tilbake om dere synes det er kjekt å følge med meg og bloggen min. Jeg setter pris på hver besøkende, følger og kommentar. Tusen Takk!


Random.org tok jobben.... og vinnerene er:

Lodd Nr.56 - Gratulerer til min gode venninne Ingvild - ingen blogg.
Engle smykket er laget og sponset av Rut Smykkedesign.


Lodd Nr.11 - Gratulerer til Huldra
Lysene er dekorert av undertegnede. Send meg en mail med navn og adresse så skal jeg få sendt gaven avgårde så fort jeg kan.

Igjen tusen takk for deltakelsen! Hyggelig at dere vil følge meg videre og husk giveawayen jeg har gående til 1.Mai. Bilde øverst til høyre om du vil delta!

Ha en god søndag!

Klem




Kommentarer

(eddas) sa…
En fin søndag til deg med!
klem
Hege Morris sa…
Gratulerer!
Ha en fin søndag! klem Hege
Anonym sa…
YIPPI! Det er heilt supert! :) Ha ein fin søndag du og, vennen. <3
Gratulerer til de heldige vinnerne,
og en fin søndag til deg:)

Klem fra Hanne
Pink lady sa…
Takk for koselig hilsen!

Nå er det Bergen som er hjemme for meg og min kjæreste. Vi var på påskeferie hos mine foreldre på Sørlandet da jeg ble syk.

Håper du har en fin søndag!

Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen