♥ Gir bort ♥

GIVEAWAY ER AVSLUTTET!!!

Siden det da er påske og jeg er i godt påske humør, så tenkt jeg at jeg skal dele ut et par lysestaker. Har du lyst å vinne disse to flotte lysestakene? De har jeg kjøpt gjennom nettbutikken Hege in France, og jeg kjøpte likså godt et ekstra par til en av mine flotte leser.




Reglene er:

1 lodd for å legge igjen en liten hilsen
1 lodd for å legge deg til/følge bloggen min
2 lodd for å linke med bilde på bloggen din (bruk øverste bilde)

Her kan man altså ta 4 lodder.  Trekning blir 1.Mai kl.00:15

Skriv i kommentarfeltet hvilke lodder du tar.

Lykke til!!

Klem
post signature

Kommentarer

Nydelig premie !!
Prøver meg med 4 lykkelodd jeg da :))

Riktig god Påske
Klem Heidi
Anonym sa…
Så nydlige lysestaker,eg er med med 2 lodd:)
Ein fin mandag til deg!
Vivishagerom sa…
Kjempe fine lysestaker. Jeg prøver lykken med 2 lodd!
Hei!
De var nydelige!
Jeg vil veldig gjerne delta!
2 lodd på meg, kommentar + følger!

Krysser fingrene!

Laila.lovseth@hotmail.com
Anonym sa…
Flotte lysestaker! :)
Prøver meg på 1 lodd.
God påske!
-Helene-
riola@live.no
Anonym sa…
Tar to lodd her:) de var kjempefine!!
god påske til deg.
Janne
jannebabzen@hotmail.com
Ole-Martin sa…
Jeg trekker to lodd- legger meg til som følger.
Ha en fortreffelig påske!

Ole-Martin
olejen(ætt)live.no
Spacegirl sa…
Jag är gärna med :-)
Jag tar 3 lotter.
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/1-maj-vinn-ljusstakar.html

Spacegirl_@pray.se
Spacegirl sa…
Spacegirl_@spray. se ska det vara
loftkroken sa…
Hei hei
Flott premie :))
Tar 3 lodd jeg og håååper på vinner lykke !

Påskeklem Bente
2 lodd på meg...ett for å følge og ett for kommentar

Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)
Nennes sa…
2 små lykkelodd på meg :)

Carpe diem!
Jeg tar vinnerloddet jeg :) Ønsker deg en fin påske!
Anonym sa…
Hej!
Åhhh, så vackra ljusstakar!
Vill jättegärna vara med i Give Away:en din..
2 lotter tack, kommenterar och blev så klart följare.
Ha det så gott i påsk önskar ragna_marie
ragna_marie@hotmail.com
Wow,så snillt ☺ Dei lysestakene var bare knall fine ☺ 2 lodd på meg,tvitvi og ikke minst jeg gleder meg til å følge deg videre ☺
-Beate-
Anonym sa…
1 lodd håper jeg på...
Tusen takk for en skjønn giveaway du holder her!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
Merete K. sa…
Hei ;-)

Så nydelige lysestaker ♥
- Følger bloggen din
- Kommenterer
- Delt link til give awayen på min FB side,
da jeg ikke har blogg.

ØNSKER DEG EN HERLIG PÅSKE!

Mvh Merete
m-korsg@online.no
Oi! Så stilige lysestaker!!! Jeg vil gjerne være med i trekningen:o)
3 lodd på meg, da :o)

Heleneklem
Vil gjerne være med på trekningen og tar 2 lodd,har lagt meg til som følger av bloggen din.Så er det bare å krysse fingrene.Det var nydelige lysestaker.

Påskehilsen fra Mona
Lene sa…
For noen flotte lysestaker!
Trekker 1 lodd jeg da, å venter spent.
Klem Lene
Jeg er gjerne med og prøver lykken med 4 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/04/gibort-hos-i-vinduskarmen.html

God påske!

Klem
Hilde sa…
Prøver lykken med et vinnerlodd ;-) God påske til deg!
Anonym sa…
Jeg tar 4 lykkelodd :)

Flott premie!
Carola L sa…
Jag är med och tar två lotter

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/ljusstakar.html

carola@officefixarna.com
Christine sa…
Så flotte lysestaker! Jeg trekker 4 lykkelodd i kampen om de;)

Gleder meg til å følge bloggen din videre.
Klem fra Christine
Ooops, trodde jeg var med på denne allerede:S
Trekker full pott og krysser fingrene,
disse lysestakene er bare så fiiine:)

Fin dag til deg,
og god klem:)
Anonym sa…
Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no
Anonym sa…
Jeg lbir med , 1 lodd.
God helg!

i_Sen3@yahoo.no
Oddbjørg sa…
Nydelige lysestaker.
Unknown sa…
(⁀`⁀,) ☆ ☆ ☆Hei hei,jeg trekker 2 lodd jeg..
.`⋎´☆¸.•°*”˜˜”*°•.☆Nydelige lysestaker.
☆¸.•°*”*°•.☆ ☆ Tror vi kommer fra samme kommune jeg,Øygarden!!
•°*”*°•.☆ ☆ ☆ synest det var noe kjent ved deg :) Følger deg videre.
Flott blogg du har laget deg her.. Ønsker deg en fin søndag.☆¸.•°
☆¸.•°Stor varm hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com ☆¸.•°
Tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/april/ljusstakar-15.html
Lina sa…
Tar en lott och hoppas på en väldans tur :)

Ha en fin kväll nu.

johanssonlina84@hotmail.com
Anonym sa…
Hei hei
dei var stilige asså :)

o-r-u-s@hotmail.com
Linda sa…
Så snilt av deg å kjøpe et par ekstra for å gi bort! De var virkelig flotte. Deltar gjerne med de 2 første loddene jeg takk :)
Anonym sa…
Jag tar en lott! :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com
Katjau sa…
1 Lodd på meg :) Hilsen Katja (katjakaij@hotmail.com)
erika sa…
Jag är med och har länkat å www.shoaholicans.blogg.se/tavlingar
Anonym sa…
Stilige! Sånne vil eg og ha. Klem mamma
benot@online.no
madebyjulia sa…
Kjempefine, jeg vil gjerne ha 2 lodd:)
Hei!
4 lodder til meg :)
Klem
Camilla
Camilla sa…
Jeg tar ett lodd da. Kjempesøt blogg du har:-) campet@hotmail.com
Anonym sa…
Jeg vil gjerne være med, ett lodd!!!

Hanne Kjersti
(hanne.kjersti.lokken@dt.no)
Laura sa…
Disse var kjempefine, så jeg vil gjerne være med på din giveaway :) det blir 2 lodd på meg. Ha en strålende dag! klem fra meg
Anonym sa…
fine lysestaker;)håper på vinnerlykke med 1lodd! carpe diem! mvh.turid.grubben@gmail.com
Liza sa…
4 lodder på meg og hyggelig at du ville vær med på min:)
Klem
Liza
Anonym sa…
1 lodd håper jeg på, smil!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com
lenerh sa…
Jeg vil være med og deltar med 1 lodd :-) God helg!!
Plosellas sa…
2 lodder til meg siden jeg ikke greier å linke m bilde til min (som du har sett !!! ) bare skriveblogg enda :-)

Kan ta tid der inne hos meg - men takk for all inspirasjon jeg kan hente f.eks. hos deg :-D

plosella_38@live.com
Fine stakar! Likar godt at dei er kvite:)
Tek 4 lodd hos deg:)
Monica sa…
Så fine de var! Har ikke sett de før nå jeg hihi...jeg slenger meg selvfølgelig på for en trekning og da blir det vel 3 lodd siden jeg er følger ifra før ;)
Ha en super dag!

Klemmer
Anonym sa…
Hei,flotte lysestaker.Ett lodd på meg.Hilsen Vigdis(jmag-vaa@online.no)
M sa…
Hiver meg med i siste liten! To lodd,
klem, M
( \_/ )
(='.'=)
(")_(")
Hei, hiver meg på i siste liten, tar 4 lodd.
Klem Anne Lise
mirjamsdrøm sa…
Heisann!
Lysestaker får man vel aldri nok av, og disse var fine! Et lodd til meg.
Klem Mirjam
Så flotte lysestaker, jeg kaster meg på i siste liten og tar med meg 3 lodd - kommentar og link :-)

Ha en fin uke!

Klem
Netta
Kjersti1982 sa…
Trekker 2 lodd og krysser fingrene
kjerstiogkim@hotmail.com
Pia sa…
Nydelige lysestaker! Må prøve lykken med to lodd. Ha en fortsatt fin uke. Vennlig hilsen Pia.
BMB sa…
Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com
Hiver meg med i siste liten med 1 lite lykkelodd:D
Anonym sa…
Hei på deg!

Jeg er ute i siste liten,
men håper jeg rekker trekningen.
Trekker 2 lykkelodd!!!!!

Mvh. Guri Marie

guri_marie.kristoffersen@getmail.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen