♥ D y r e l y d e r ♥

I dag har det vert skikkelig veslands-vær, regn og atter regn. Dyr er en stor interesse hos min lille datter for tiden og jeg prøver lære henne hvilken som er hvem og hvilke lyder de lager.
Nå går hun rundt og sier "møø" og "bææ".

det skal sier jeg er ikke særlig flink til å skrive dyrelyder...hehe..

Påsken er også ryddet bort noe min datter ikke var serlig fornøyd med da de gule "pip-pipène" forsvant. Hun gråt sine store krokkodilletårer, fikk en mariekjeks og da var alt glemt!
Nå sitter jeg her og hører regnet banke på ruten - men jeg slipper det IKKE inn...
Håper det går sin vei og lar solen skinne istedet..

Ha en fin kveld til alle der ute i Blogglandia!


Klem


Kommentarer

Spirea sa…
Her fikk jeg meg en god latter nå :) Takk skal du ha! Veldig gjenkjennende det du skriver nemlig ;) Går litt i den duren her hjemme også for tiden. Festlig! Også fikk jeg jo nå sitte her og surfe og kose meg litt med bloggen din - den var fin nemlig! Takk for kommentar hos meg. Som deg har jeg dessverre sett det samme du nevner, altfor ofte...har jobbet "tett på" barn på den måten jeg beskrev, og noen av dem blir dratt ut i det igjen..men ofte, veldig ofte går det bra :) Puh. Ønsker deg en skjønn uke videre! god klem :)
Fabelaktig sa…
Så herlig *ler*

Fineste tirsdagskvelden til deg!
Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

Klem
Unknown sa…
haha, ja dyrelyder er stas :) Kjempe koselig blogg du har :) Takk for at jeg får være på blogglisten din. Det setter jeg STOR pris på :)
Hege Morris sa…
Fine bilder!
Ha en flott dag
klem Hege
Joy sa…
Hehe, fantastiskt! Här är det en liten utmaning med att lära ut djur-ljuden på både svenska och norska. Inte helt enkelt alltid. ;)

Ha en superduperdag! Kram Joy

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen