♥ "Måtte bare" ♥

Jeg "måtte bare" ta turen innom Unikt Interiør igjen - denne gangen tok jeg med min mamma.


Butikken Unikt Interiør som ligger på Sotra utenfor Bergen drives av to kusiner, Siren & Inger Lise, De har sans for å ta vare på gamle skatter; som de selv sier på nettsiden sin. Butikken ligger i et gammelt hus rett over Sotrabroen, ca. 15 minutter utenfor Bergen. Dette er en butikk som oser av sjarme og fantastisk service! Du blir møtt med et smil og du får all den hjelp du måtte trenge. De tilbyr nydelig interiør skatter, klær, sko, vesker, smykker av mange forskjellige kvalitets leverandører. Oxmo, Peppercorn, One Two, Tina Wodstrup, Soon, Auluna, Dixie og Nova for å nevne noen. De selger egen-designede puter, syr gardiner og selger møbelstoff etter kundens eget ønske. Har du en gammel stol som du er veldig glad i som har levd sine glans dager - ta den med og de gjør den som "ny" igjen! Et stort utvalg av plisse-gardiner kan de også friste med.
(bilder lånt fra nettsiden deres)

Nå har de 50 % på alt av klær, sko og vesker - ut neste uke. Så løp & kjøp!

De venter inn mange lekre vesker og skjerf fra Dixie og Nova, så det er bare å ta turen.
Jeg garanterer deg - DU finner alltid noe du liker!

En kopp kaffe og en koselig prat om interiør o.l får du også om du besøker Siren og Inger Lise i butikken. Tusen takk for en koselig shopping opplevelse!

En gang i nærmeste fremtid kommer jeg til å ha en giveaway fra Unikt Interiør - så følg med videre.

Og nei...jeg reiste ikke tomhendt hjem denne gangen heller... *smiler lurt*

Happy Shopping!!! & God Helg!!

Klem






Kommentarer

Innom for å ønske deg en herlig helg :) Solskinnsklem fra Miami
Oi, der så det jammen koselig ut. Synd det er såpass langt til Bergen, men en tur innom nettbutikken kan jeg jo ta :-)

Håper du nå har fått boken du vant hos meg. Har hatt så mye å gjøre på jobb etter påske at jeg rett og slett ikke har rukket å sende pakken tidligere :-( Håper å få se noen bilder av deilige cupcakes snart ;-)

Ha en fin helg!

Klem
Netta

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen