♥ P å t u r m e d s ø s ♥

Dagen i dag gikk alt for fort...jeg fikk ikke tid til noe blogging tidligere...mye har blitt gjort i dag, nye ting har kommet i hus. Kommer flere innlegg de neste dagene som viser litt av det nye.
Pizza og shopping med søster, tante gutten min og min lille prinsesse er kos det!

På Kremmerhuset fant jeg en søt vase og en liten lysestake - alltid moro med noe nytt!



Mine nye lekre ROSA Asics joggesko som er tilpasset min fot og mine behov for demping og støtte.
(det skal sies at jeg ikke var helt fornøyd med fargen....men alt for helsen)


På kremmerhuset fant jeg også noen falske blomster grener til å ha oppi LOVE vasen min som vi fikk til jul av min tante gutt.


Følg med videre. 
Sov godt!!

Klem



Kommentarer

Pizza og shopping i godt selskap er aldri feil,
og litt nytt er ikke feil det heller;)

Skal ha meg nye joggesko, og det blir nok samme som du har kjøpt deg.
Har hatt disse før og er superfornøyd!

Natta til deg,
og god klem:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen