♥ Farger ♥

Liker mer og mer farger jeg for tiden og det er jo også stimulerende for små barn. Så jeg har gått til innkjøp av noen nye putetrekk. Likte de så godt at jeg like godt bestilte flere - så jeg sitter nå her og venter.

Ganske så tomt salongbord...orker ikke gå hele tiden å "kjefte" på Em. Skjønner at alt som er nytt er moro å ta på. Har prøvd å hatt en liten brikke på bordet, men den river hun av, løper og kaster den på gulvet. Så om du spør min datter hva mamma sier så svarer hun: "nei..nei..nei..." hehe..


Liker du farger i interiøret eller er det bare det duse som gir mer-smak?

Em har feber i dag og hun er ganske så rastløs når hun ikke får gå ut.
Akkurat nå leker hun med de nye putene....skulle ønske jeg skjønte hva hun "pratet" om...

Ha en fin dag! 

Mvh


Kommentarer

De var fine :) Liker noe farger i interiøret :)
Ønsker deg en nydelig dag!
Klem Renate
Fine! Liker litt farger, men ikke alt for mye av det. Men vi har definitivt et hjem med litt farger, ikke bare hvitt/sort/beige.
Du, hvordan fikser jeg den dumme ordgodkjenninnga da?? Skjønner ikke det jeg :)
Nyt dagen!
klem
Bustenellik sa…
Jeg syns farger er utrolig kult, men får det liksom ikke helt til å funke. Har imidlertid noen turkise (!) bilder i stua, så de liver jo litt opp :-)
Hos meg går det litt i perioder,
akkurat nå er det litt både-og.
Når sommeren kommer har jeg en forkjærlighet for friske farger, turkis og grønt er en favoritt hos meg:)

Ha en fin dag,
klem:)
Tusen takk! Nå tror jeg at jeg fikk det til ;)
Si fra hvis det ikke er i orden nå da :)
klem
Monica sa…
Herlige farger nå som det nærmer seg sommeren. Takk for hyggelige kommentarer på mine blogginnlegg :)
Ha en finfin dag du også!

Klem Monica
Spirea sa…
Tøft! :) Og sprekt! Jeg digger fargeklatter i hverdagen, men tør så sjeldent - og da blir det ofte veldig dust og ton-i-ton. Men du verden for en forskjell det kan utgjøre,og dessuten blir man gla av det! :) Herlige puter syns jeg! Og herlig datter ;) Ønsker deg en skjønn dag! klem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen