♥ Farlig fristende ♥

Å huff og nei... nå har jeg virkelig gjort det.... Bare se...




 Håper tallerken ser slik ut etter jeg har begynte på noen av disse farlig fristende kakene.

Jeg var så SUPER heldig at jeg vant denne herlige "Kakedager" fra The Hummingbird Bakery gjennom bloggen Netta. Tusen Takk!!! Og jeg fikk vann i munn bare av å se bokens utside. hvordan tror dere det gikk når jeg åpnet den?? hehe... Min kjære (som prøver slanke seg litt) konkluderte med at denne boken var "fryktelig".
  FRYKTELIG FRISTENDE!!
jaja...han får bare leve med at jeg skal prøve ut litt etterhvert... nam...nam..
Gleder meg allerede!

Ha en fin dag!

Klem




Kommentarer

Lenes blogg sa…
nam nam ja....Ser ut som en bok med mange fristelser. Den bør jeg holde meg unna ;)
Spirea sa…
Mm-mm...Ja, fryktelig bok...helt enig ;) og jeg hadde definitivt tenkt det samme som deg , at "nå har jeg virkelig gjort det store"...for for noen fristelser, hvordan skal det være mulig å ikke få lyst til å bake? ;) men gratla med skjønn bok og kos deg med bakverk i sikte :))) Ønsker deg en fin søndag videre. klem :)
Ser fin ut den boka! Eg er ikkje så flink på kaker, betre på gjærbakst:)
Unknown sa…
Mmm her var det mange lekre godbiter, men kanskje en bok jeg bør holde meg unna. Kanskje da det ikke hadde vært toro ferdigpakke hi hi.
fin søndag til deg
Hehe - disse bøkene er faaarlige:D
Men litt kake-inspirasjon er jo aldri feil;)

Håper du har hatt ei god helg,
og at uka blir super.
Varm klem:)
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Yammy, så farlig fristende ut ja:D Grattis!
Jeg er superdårlig på å bake, men egentlig like greit for når jeg først har kaker i huset er det ikke lett å la de forbli uspiste...
Koselig at du ble med på min give away:)

Ha en finfin start på uken!
Så flott at du likte boken. Jeg har den første boken og jeg ELSKER den. Du vil ikke tro hvor saftige disse muffinsene er! Det er som du sier - disse bøkene er farlig fristende, men ikke la deg stoppe - hi, hi ;-) Gleder meg til å høre hvordan bakingen går.

Ha en fin kveld!

Klem
Netta

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen