gode dager

Julen gir gode dager sammen med mennesker man er glad i, mye god mat, julesnop, julekaker, brus, brettspill og mye mye mere. Flotte gaver fikk jeg også til jul og jeg er veldig takknemlig.Tusen takk til alle som gjør julen min (les: våres) en flott høytid!
Her kommer noen bilder fra dagene som har passert.










I morgen trekker jeg julekalenderen, 
så du har fortsatt mulighet til å delta i alle lukene fra 1.desember.
Klikk deg inn på hvert av innleggene og delta!

Ha en fortsatt gledelig jul!

Klemmer fra
Veronika

Kommentarer

Så fine bilder med masse julestemning, elsker bildet av dere tre i julekula:D
Ønsker deg og dine fine romjulsdager med mange gode øyeblikk.

Varm klem
Hanne:)
Unknown sa…
Så mange pakker !! Stilig bilde av dere i julekulen. D
Anonym sa…
Så herlige julebilder,orntlig god julestemning:))
Ønsker deg forsatt fine juledager!
Klem fra Lillian
♥ Helen sa…
Så koselige julebilder, glad for at du har hatt fine juledager. Jeg har ikke vært flink til å ta bilder denne julen, men den har vært veldig fin.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen