MarleneM.

10.desember - 14 dager igjen til julaften

I dag er det Marlene M. som sponser julekalender-gaven.
I byen mellom de syv fjell, Bergen så klart, ble Marlene M. startet opp i 2009 av tvillingsøstrene Maren og Lene Moholdt Moldestad. Navnet Marlene fikk de av bestefaren sin da de var liten og detmed var det veldig enkelt da de skulle finne et felles navn for sine produkter. Og nå er Marlene M. et veldig kjent produktnavn.

De har sponset julekalenderen med produkter de har i den flotte butikken sin som ligger i Lille Øvregaten 2 - like til høyre ved innganen til Fløibanen. Her selger de sine egen produkter i tillegg til merker som Robert`s Radio, Cambridge Satchels, Nikuku, ABICI, Hett glass, Paumes for å nevne noen.

I dagens luke finner vi plakaten " Tatt med fersken"

Klikke deg inn HER og fortell meg i kommentarfeltet hvilken vare du liker best.

Jeg elsker det runde muffins-serveringsfatet og jeg liker barne tegningene!

Julekalenderen stenger 27.desember og vinnere vil bli annonsert.

Ha en fin dag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Jeg liker cafe au lait koppene veldig godt : http://www.marlenem.no/Product.aspx?prod=39

Klem for en god mandag !
Oi så mye fint :) cafe au lait koppene var kjempefine men digga også barnebildene og kortene..
:-)
Huldra sa…
Herlig og leken plakat! :)
Jeg likte cafè au lait koppen Retro Drop og String of Leaves, den råkule Roberts Radio piano blank, skulle gjerne prøvd Løv Jasmine teen, Retroflower skjærebrettet, NKUKU skinnjournalene, sorte Arne Clausen skåler, og alle print og kort. Hmm.. Var det noe jeg egentlig ikke likte der inne..? Skummel butikk! :D

God mandag til deg, du farlige interiørfristerinne :)
denne var bare supersøt!

http://www.marlenem.no/Product.aspx?prod=98

Muffins serveringsfat ☺

Håper du får en fin dag! Klemmer fra Nina
Fabelaktig sa…
Håper alt er bra med deg, kjære!
Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

klemklem
Anonym sa…
Jeg likte retro drop putene.
benot@online.no
Beathe sa…
Jeg likte godt Cafè au lait koppene og bokveskene.

Ha en fin mandag!
Så mye fint, likte spesielt godt Arne Clausen skålene og Cafè au lait koppene:)

Fin mandag og god ny uke til deg,
varm klem:)
Byfrua sa…
Synes cafe au lait koppene godt, og også den flotte skriveboken i skinn:)

Klem Veronica
Her var det masse fint - artig å bli kjent med nye butikker... Likte muffinsfatet og Arne Clausen-skålene godt, jeg. :-)
Anonym sa…
Så masse fint det var der,eg likte sofaputa med turkise rundinger på:)

Klem fra Lillian
Signe Helene sa…
Jeg synes "CAFÉ AU LAIT SETT
Tulip" er kjempesøt :)

(signe4@hotmail.com)
rule sa…
Dumt jeg ikke fant denne butikken sist jeg var i Bergen... Masse flott her!! Ikke dumt med muffinsfat.. Klem Ruth
Anonym sa…
I`m in! Julieta
cerjules2005@yahoo.com
Anonym sa…
Heisan!
Cafe au lait - koppene er og blir en favoritt!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen