Månedens Blogg Rose

Mai måned har gått og mange flotte innlegghar blitt lest. Er så mange gode blogger der ute i blogglandia at en vet liksom ikke helt hvor man skal velge. Men håper dere finner en blogg dere kanskje ikke har vert innom før. For det er MYE flott inspirasjon og drømmer gjennom bloggere.
Månedens Blogg Rose går til Vicky med bloggen Living four seasons




Bloggen hennes er fullstappet av positiv energi! Jeg blir i godt humør av å lese flotte innlegg , se spreke farger, gode ideer, nydelige bakverk og mye mere. Jeg kan ikke annet enn å anbefale alle å ta turen innom bloggen hennes. Her kan du klikke deg inn! Enjoy!!


Denne er til deg Vicky!


Vicky:

Keep up the good work! Jeg liker bloggen din veldig godt og uansett hvilket humør jeg er i så smiler jeg hver gang jeg er inne hos deg. Takk for at DU deler med oss.

Ha en fin dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

Unknown sa…
Muchassss Gracias!!! Tusen hjertelig takk!! :) Jeg skulle kommet innom for å si takk for awarden fra i går, men jeg ble stum istedenfor da jeg fant en rose! Jeg ta stor pris for at du besøke bloggen min og alle de fine kommentaren du skrive!



Stor klem,
Vicky
Unknown sa…
Ps, jeg savner bilde fra din blogger profilen når du kommentere på bloggene. Jeg ser være en svart firekant.
Anonym sa…
Så vel fortjent,ho har ein flott blogg:)
Ønske deg ein fin lørdag!
Klem fra Lillian!
Spirea sa…
Så herlig, denne bloggen skal sjekkes ut :) takk for tips - også du? nyyydelig helg ønskes deg - fra meg! Du er så bra!!
Hei søte deg :)

Takk for tips :) Hørs ut som en herlig blogg - den skal jeg absolutt titte innom :)

Ha ei god helg, vennen, og kos deg :) Mannen min har en HTC og den passer også i Bookbooken iallefall :)

Klem og kos til deg :)
Hei:)

Denne bloggen skal jeg sjekke ut ja.
Takk for tipset. Er innom deg for å ønske deg en fin lørdag. Og hilse til den skjønne venninnen din Ingvild. Jeg kjenner henne litt etter parodi grand prix der jeg jobber. HIHI.. hun er så morsom og kul den damen..

Bildet ditt under her om " from Above" var stilig.

Klem fra Margareth
Fabelaktig sa…
Hei min vakre bloggis,
takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

Så herlig at du gir den til Vicky, veldig fortjent...

Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
klemklem

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen