Verdens Beste Mamma

Jeg var så heldig å vinne et valgfritt mobilcover eller laptop cover i gavedrysset til Lill med bloggen Maligima. Jeg gikk for "Verdens beste mamma" mobil cover. TUSEN TAKK!!!
Dette var sponset av Het Potet og i dag fikk jeg det i posten. Og jeg som egentlig ikke liker rosa....hehe..



Er den ikke fin??

Jeg er jo verdens beste mamma for Em så den passer helt perfekt!

Tusen takk til alle som legger igjen koselige kommentarer! Setter utrolig pris på hver og en av dere!


Ha en fin fredag! 

Klem
Veronika

Kommentarer

Dette var jo knallfint :)))

Ønsker deg en herlig fredag
Klem Heidi
Fabelaktig sa…
Såå fin :) Også rosa da *knis*

Finfin helg til dere, her har mannen jobbhelg og jeg har tatt på meg noen oppdrag selv, så det blir ikke noen avslapning...

Smil&fine tanker!
Laura sa…
Den var kjempefin :) og jeg er kjempeglad i rosa. Mer som en rosa-guri kan man si :) God helg til deg og dine
Anonym sa…
Å heldigris,den var jo så rosa og fin og med ein så herlig tekst:)
Ei kjempefin helg til deg:)
Klem fra Lillian!
Lisette sa…
Koselig blogg, la meg til som følger;) Ses hos meg?
Åå..såå søt! :) Og så rosa :) Jeg elsker jo rosa for tida :)

Den var kjempefin :)

Ha ei herlig helg og kos dere masse :)
Klem og kos til deg :)
Villa Oss sa…
Så fin og rosa! ELSK!!!
Lotta sa…
Den var nice!!!!!

Klem til DEG

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen