"Alene" hjemme

Jeg var heldig og vant i gavedrysset til Linda med bloggen Lindas lille leilighet. Så her har Em fått sjiraffen Sophie i lekekassen sin. Hun synes den er litt skummel for den lager en veldig kvass pipelyd når man klemmer på den men tenker hun liker den mere etterhvert som tiden går. Blir vell verre med mora tenker jeg.....hehe... Tusen takk Linda!


Min kjære jobber seint de neste 3 ukene da jeg har startet på "veien tilbake" (les: rehabelitering gr. bekkenplager), så da er jeg "alene" hjemme nå på kveldene. Så om du føler for det er det bare å ta turen - setter pris på besøk! Lille prinsessa sover oppe i andre etasje og mor har benket seg i sofaen etter en lang dag.



Nå skal jeg nyte Vakre Hjem & Interiør.

Ha en fin kveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Bustenellik sa…
Sophie er en populær venninne her i huset. Hun får oss voksne til å klikke noen ganger med den pipinga si, for hun piper jo bare du ser på henne, men hun er høyt skattet av velsekæll. Praktisk er hun også, for vi tar gjerne en suttesnor med borrelås og fester i benet hennes, også kan vi ha henne med uten å miste henne også ;-)
God bedring med bekkenet - det er ikke noe deilig å slite med det!
Ha en fin kveld :-)
Fabelaktig sa…
Koose deg i kveld, søte!
klem
Jatte sa…
De er sååå søte de giraffene der, å er vist poppis blant de små, ihvertfall til såre gommer hører jeg rykter om :)

Kos deg med bladet - det samme ligger vedsiden av meg nå også!;)

Ha en fin kveld,
KLEM JATTE!
Veldig søte de giraffene. heldig:)

kos deg!

klemmer
Den hadde Sofie når hun var liten <3 Søteste!

Ønsker deg en fin fin kveld videre.
Klem Renate
Hei vennen :)

For en kjempesøt giraff :) Her er i huset elsker vi giraffer, for minstejenta ble helt betatt av de da vi så de i dyreparken da hun var bitteliten, hun kalte de "iffaff" og da smelta vi helt :) Hun gikk resten av den sommeren å prata på iffaffen :)

Kos deg med det herlige bladet ditt :) Og ha en fin kveld :)

Klem og kos Lisa:)
Natalie sa…
Søte giraffen :)
Kjedelig å sitte hjemme med samboer borte da :/ Men du slipper iallefall unna fotballen, wrææl, lei ;) Skulle kommet å besøk deg om du bodde i nærheten, men det gjør du vel ikke? Ble plutselig usikker ;-)
Lisette sa…
Herlige de der sjiraffene...;) Og med deilig ferskt blad itillegg.
Spirea sa…
Så herlig med vinnerlykke!! :) Og så deilig med noen kvelder for seg selv også, syns du ikke? Jeg liker det jeg :) helt ro, bare for meg selv - mens de små sover og mannen er ute på ett eller annet... ;) Men så kjipt å høre du har hatt bekkenløsning i så sterk grad. Jeg håper inderlig du blir helt god igjen. Kjenner forsåvidt til det, hadde selv mye bekkenløsning sist, men er nå blitt helt fin (etter en del behandling). Ønsker deg en skjønn dag. klem fra meg :) og igjen takker jeg for de skjønneste kommentarer fra deg - du er fantastisk oppmuntrende og en stor gledesspreder!
Så flott at gaven kom frem:)) Håper lille liker den bedre etterhvert:))

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen